stjernestøv Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Skrevet 16. juni 2015 Det er godt du får noen fine dager innimellom, lad batteriene og få litt varme i deg fra sola :-) Jeg setter virkelig pris på slike dager 0 Siter
Trine Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Ja er glad det gikk fint, kanskje jeg begynner å komme meg Iallefall har dagen i dag vært en fin dag, sol og greier Men i morgen kommer regnet. Så godt å høre at du har hatt en bra dag. Håper virkelig du begynner å bli bedre, det fortjener du 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Skrevet 17. juni 2015 Så godt å høre at du har hatt en bra dag. Håper virkelig du begynner å bli bedre, det fortjener du Tusen takk Jeg likte virkelig dagen i går. 0 Siter
Trine Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 Tusen takk Jeg likte virkelig dagen i går. Så bra Håper du får en bra dag i dag også 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Skrevet 17. juni 2015 Så bra Håper du får en bra dag i dag også Takk for det Får håpe på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.