aanonym23 Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Går rundt med tung pust hele tiden! Pulsen slår hardt og fort! Merker mest til tung pust. Som er der hele tiden! Er så sliten og lei. Har vert hos legen me finner ingenting... Andre som har / hatt det sånn? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Går rundt med tung pust hele tiden! Pulsen slår hardt og fort! Merker mest til tung pust. Som er der hele tiden! Er så sliten og lei. Har vert hos legen me finner ingenting... Andre som har / hatt det sånn? Jeg er tungpustet men tror det er pga røyking og overvekt, men hvis du har det...kanskje det er angst hos meg og. Pulsen kan også slå hardt og fort, vet ikke om det er angst heller. Vanskelig å vite hva som er hva. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Slitsomt! Føler meg tett i hodet og. Pga eg føler jeg ikke får pustet skikkeligAnonymous poster hash: 507bf...465 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Slitsomt! Føler meg tett i hodet og. Pga eg føler jeg ikke får pustet skikkeligAnonymous poster hash: 507bf...465 Det er slitsomt, jeg og får ikke pustet skikkelig. 0 Siter
737 Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Tipper det er angst ja, har det ofte sånn selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.