Gå til innhold

Virker det så fort?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag tok jeg 2 mg risperdal i dag tidlig og har ikke måttet ta vival i dag, virker det så fort eller er jeg litt vel optimistisk? 

Hadde vært fint å kunne gå på tur i morgen, var en liten tur i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

I dag tok jeg 2 mg risperdal i dag tidlig og har ikke måttet ta vival i dag, virker det så fort eller er jeg litt vel optimistisk? 

Hadde vært fint å kunne gå på tur i morgen, var en liten tur i dag. 

Er trolig tilfeldigheter.

Anonymous poster hash: 79c9a...9a8

stjernestøv
Skrevet

Er trolig tilfeldigheter.

Anonymous poster hash: 79c9a...9a8

Ok. Vet du hvor lang tid det tar før det virker da?

Skrevet (endret)

Antipsykotika kan ha effekt på angst, uro og tankespinn på timen.

Det er en grunn til at antipsykotika noen ganger gis i sprøyteform for å roe folk ned.

(Mener ikke da depotsprøyter, det er noe annet)

Endret av issomethingwrong
stjernestøv
Skrevet

Antipsykotika kan ha effekt på angst, uro og tankespinn på timen.

Det er en grunn til at antipsykotika noen ganger gis i sprøyteform for å roe folk ned.

(Mener ikke da depotsprøyter, det er noe annet)

Ok så da er det derfor jeg har sluppet å ta vival i dag mener du? Det er jo topp, da håper jeg angsten og rarheten er over. 

Skrevet

Ok så da er det derfor jeg har sluppet å ta vival i dag mener du? Det er jo topp, da håper jeg angsten og rarheten er over.

Det kan godt hende det, men det er ikke mulig å vite sikkert.

Synes uansett at det er veldig fornuftig at du tar den dosen legen har skrevet ut til deg. Håper du holder deg på den - og heller får annen behandling hvis du får mye nedstemthet og energiløshet.

stjernestøv
Skrevet

Det kan godt hende det, men det er ikke mulig å vite sikkert.

Synes uansett at det er veldig fornuftig at du tar den dosen legen har skrevet ut til deg. Håper du holder deg på den - og heller får annen behandling hvis du får mye nedstemthet og energiløshet.

Håper det er over iallefall, det er så slitsomt. 

Skal holde meg til 4 mg nå, så får jeg heller få AD om det blir for gale. Vet du om AD virker på pilleutløst depresjon?

Skrevet

Håper det er over iallefall, det er så slitsomt. 

Skal holde meg til 4 mg nå, så får jeg heller få AD om det blir for gale. Vet du om AD virker på pilleutløst depresjon?

Det kan det gjøre. Det finnes jo uansett flere AD enn SSRI.

stjernestøv
Skrevet

Det kan det gjøre. Det finnes jo uansett flere AD enn SSRI.

Ok takk, har ikke så mye greie på piller. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...