Gå til innhold

Får ikke noe ut av samtaler med psykiatrisk sykepleier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir mer som å snakke med en venn. Jeg savner en som viser mer interesse og engasjement. Bør jeg velge en psykolog eller psykiater eller kanskje fastlegen? Jeg bruker ad.

Anonymous poster hash: 630c7...62f

Skrevet (endret)

Jeg slutte av samme grunn. Værst var att jeg ble snakket til som ett barn, slik som "du er en helt du", og lignende falsk smiger..

Men det varierer veldig med hvem man får, en kan være skikkelig flink, mens en annen kan man ha dårig kjemi med. Noen vil sikkert like å bli snakket til som en venn osv...

Endret av Inner self
Skrevet

Det blir mer som å snakke med en venn. Jeg savner en som viser mer interesse og engasjement. Bør jeg velge en psykolog eller psykiater eller kanskje fastlegen? Jeg bruker ad. Anonymous poster hash: 630c7...62f

Hva er det du vil ha ut av samtalene da?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du vil ha ut av samtalene da?

En som kan si litt om ad og virkningene. En som vet litt mer om ad. En som ikke bruker rar stemme når de snakker til meg. Hvorfor gjør de det? Det virker jo bare rart. En som kommer mer med sine tanker og meninger. En som har evne til å motivere.

Anonymous poster hash: 630c7...62f

Skrevet

En som kan si litt om ad og virkningene. En som vet litt mer om ad. 

Kanskje fastlegen. Ellers kan man vel lese seg opp på nettet.

En som ikke bruker rar stemme når de snakker til meg. Hvorfor gjør de det? Det virker jo bare rart. 

Fordi de tror psykisk syke er dumme i hodet?

En som kommer mer med sine tanker og meninger. En som har evne til å motivere.

Det vet jeg ikke noe om. Har aldri skjønt hva slags hjelp det skal være med "prating".

Skrevet

Det vet jeg ikke noe om. Har aldri skjønt hva slags hjelp det skal være med "prating".

Du har jo ikke tro på medisiner heller.

Tror både "prating" og medisiner er til hjelp for mange. Det er veldig synd at det ikke hjelper deg, men blir jo litt feil å generalisere.

Skrevet (endret)

Du har jo ikke tro på medisiner heller.

Ikke AD nei, men har tro på andre medisiner som faktisk har hjulpet, som benzo eller levaxin. Endret av gråstein
Skrevet

Ikke AD nei, men har tro på andre medisiner som faktisk har hjulpet, som benzo eller levaxin.

Bra benzo hjelper deg da. Siden det er det eneste som hjelper deg, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke får gå på det.

Skrevet

Bra benzo hjelper deg da. Siden det er det eneste som hjelper deg, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke får gå på det.

Har aldri hatt problem å få resept til mitt relativt moderate forbruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...