AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Det blir mer som å snakke med en venn. Jeg savner en som viser mer interesse og engasjement. Bør jeg velge en psykolog eller psykiater eller kanskje fastlegen? Jeg bruker ad. Anonymous poster hash: 630c7...62f 0 Siter
Inner self Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Jeg slutte av samme grunn. Værst var att jeg ble snakket til som ett barn, slik som "du er en helt du", og lignende falsk smiger.. Men det varierer veldig med hvem man får, en kan være skikkelig flink, mens en annen kan man ha dårig kjemi med. Noen vil sikkert like å bli snakket til som en venn osv... Endret 15. juni 2015 av Inner self 0 Siter
gråstein Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Det blir mer som å snakke med en venn. Jeg savner en som viser mer interesse og engasjement. Bør jeg velge en psykolog eller psykiater eller kanskje fastlegen? Jeg bruker ad. Anonymous poster hash: 630c7...62f Hva er det du vil ha ut av samtalene da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Hva er det du vil ha ut av samtalene da? En som kan si litt om ad og virkningene. En som vet litt mer om ad. En som ikke bruker rar stemme når de snakker til meg. Hvorfor gjør de det? Det virker jo bare rart. En som kommer mer med sine tanker og meninger. En som har evne til å motivere.Anonymous poster hash: 630c7...62f 0 Siter
gråstein Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 En som kan si litt om ad og virkningene. En som vet litt mer om ad. Kanskje fastlegen. Ellers kan man vel lese seg opp på nettet. En som ikke bruker rar stemme når de snakker til meg. Hvorfor gjør de det? Det virker jo bare rart. Fordi de tror psykisk syke er dumme i hodet? En som kommer mer med sine tanker og meninger. En som har evne til å motivere. Det vet jeg ikke noe om. Har aldri skjønt hva slags hjelp det skal være med "prating". 0 Siter
ISW Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Det vet jeg ikke noe om. Har aldri skjønt hva slags hjelp det skal være med "prating". Du har jo ikke tro på medisiner heller. Tror både "prating" og medisiner er til hjelp for mange. Det er veldig synd at det ikke hjelper deg, men blir jo litt feil å generalisere. 0 Siter
gråstein Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Du har jo ikke tro på medisiner heller. Ikke AD nei, men har tro på andre medisiner som faktisk har hjulpet, som benzo eller levaxin. Endret 15. juni 2015 av gråstein 0 Siter
ISW Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Ikke AD nei, men har tro på andre medisiner som faktisk har hjulpet, som benzo eller levaxin. Bra benzo hjelper deg da. Siden det er det eneste som hjelper deg, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke får gå på det. 0 Siter
gråstein Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Bra benzo hjelper deg da. Siden det er det eneste som hjelper deg, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke får gå på det. Har aldri hatt problem å få resept til mitt relativt moderate forbruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.