GADvite Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har lagt merke til at vær gang etter en f/emiddagshvil,(jeg sover ca en time eller to) blir jeg skikkelig uggen ,føler meg deppa og urolig(angst?).jeg prøver å sette i gang med et eller annet og det går over etter en stund, men det er veldig ekkelt. Hva kommer det av? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 Spiller det noen rolle, er ikke løsningen bare å ikke sove på dagen? Anonymous poster hash: fb290...939 0 Siter
GADvite Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Skrevet 18. juni 2015 Nei,faktisk ikke -noen ganger er jeg så sliten at jeg MÅ sove på dagen, det er ikke noe jeg gjør for morro skyld. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 Skrevet 19. juni 2015 Jeg kan nok også enkelte ganger kjenne litt av det etter en lur. Men det er enda verre hvis jeg ikke sover på dagen når jeg er trett. Da kan jeg få alvorligere depressive tanker og følelser. Anonymous poster hash: 70a21...959 0 Siter
laban Skrevet 19. juni 2015 Skrevet 19. juni 2015 Jeg kjenner flere som sier at hvis de skal ta en middagslur, må de vekkes før de sover for lenge (f.eks. maks. 2-3 kvarter med søvn). Ellers våkner de sure og uopplagte - og det er jo ikke hensikten. Så svingninger i forbindelse med søvn på dagen er kjent også blant folk som verken har psykiske helseproblemer eller tar medisiner som påvirker søvn eller psyke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.