Didda65 Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Har trappet opp til 400 mg Lamictal, hovedproblemet mitt er depresjon, ikke hypomani. Depresjonen har faktisk blitt verre i disse 6 mnd. jeg har trappet opp og jeg gråter veldig ofte. Nå vi de gi meg quetiapine som visstnok skal hjelpe på depresjon.... Men du verden så mange bivirkninger som nevntes i pakningsvedlegg ... Noen med lignende erfaring ? Hvilke medisiner synes dere hjelper? 0 Siter
Didda65 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Skrevet 18. juni 2015 Har trappet opp til 400 mg Lamictal, hovedproblemet mitt er depresjon, ikke hypomani. Depresjonen har faktisk blitt verre i disse 6 mnd. jeg har trappet opp og jeg gråter veldig ofte. Nå vi de gi meg quetiapine som visstnok skal hjelpe på depresjon....i tillegg til lamictal Men du verden så mange bivirkninger som nevntes i pakningsvedlegg ... Noen med lignende erfaring ? Hvilke medisiner synes dere hjelper? 0 Siter
Cilien Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har samme diagnose. Går på samme medisiner, men Cipralex i tillegg. Synes det hjelper bra. Har også prøvd Orfiril og det virket også greit (måtte slutte pga en bivirkning). Det tok dog en del tid før jeg følte bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.