Gå til innhold

Klarer du denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ansiktstesten i natt, sånne tester liker jeg. Jeg hadde alt riktig på den ene delen, 40 av 40. Ikke fullt så bra på de andre, men er allikvel en ansiktsgjenkjenner:)

Har du tid til å sette av 45 min, så er det en ganske morsom test ( for spesielt interesserte ;)

http://www.tv2.no/2015/06/17/nyheter/forskning/7051435

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ansiktstesten i natt, sånne tester liker jeg. Jeg hadde alt riktig på den ene delen, 40 av 40. Ikke fullt så bra på de andre, men er allikvel en ansiktsgjenkjenner:)

Har du tid til å sette av 45 min, så er det en ganske morsom test ( for spesielt interesserte ;)

http://www.tv2.no/2015/06/17/nyheter/forskning/7051435

Nei, det orker jeg ikke.

Anonymous poster hash: ac4bb...1e2

Skrevet

I morgen, i morgen, men ikke i dag :D Litt for sent å begynne med nå :)

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg tok den kjappe testen. 9/14 og *kanskje* sånn "supergjennkjenner" i følge testen. Jeg tolker det som helt midt på treet.

Skrevet

Jeg tok den kjappe testen. 9/14 og *kanskje* sånn "supergjennkjenner" i følge testen. Jeg tolker det som helt midt på treet.

Ta resten av testen og da:)

Skrevet

I morgen, i morgen, men ikke i dag :D Litt for sent å begynne med nå :)

Bør være litt våken og ha god tid. Jeg tok den på natta  og var egentlig for trøtt. Får virkelig prøvd konsetrasjonen.

Skrevet

Nå har jeg tatt den. Den første, som Gargamel også tok, fikk jeg 9 av 14. Jeg fikk under midt på treet på alle de andre bortsett fra opp/ned bildene, der fikk jeg midt på treet. Jeg fikk 25 av 40 der du fikk 40 av 40 :P Men jeg er ikke overrasket. På stoltesten kom jeg vel til bilde 8 eller kanskje 9 før jeg begynte å tenke på den krakken jeg skulle lage og hva jeg trengte for å lage den. Konsentrasjonsproblemer sier du???? Hæ...nei, kanskje bare litt da :P

Skrevet

Nå har jeg tatt den. Den første, som Gargamel også tok, fikk jeg 9 av 14. Jeg fikk under midt på treet på alle de andre bortsett fra opp/ned bildene, der fikk jeg midt på treet. Jeg fikk 25 av 40 der du fikk 40 av 40 :P Men jeg er ikke overrasket. På stoltesten kom jeg vel til bilde 8 eller kanskje 9 før jeg begynte å tenke på den krakken jeg skulle lage og hva jeg trengte for å lage den. Konsentrasjonsproblemer sier du???? Hæ...nei, kanskje bare litt da :P

:) Jeg synes den jeg fikk 40 av 40 var lettest. Stoltesten falt jeg også ut av... bare ventet på at sekundene skulle telle ned og begynte å se på tv.. hehe.. Det var veldig vanskelig å huske alle ansiktene som ble presenteret. Det var jo så mange like. Må sikker øve- ja ,noe skal man jo bruke tiden på.))

Skrevet

:) Jeg synes den jeg fikk 40 av 40 var lettest. Stoltesten falt jeg også ut av... bare ventet på at sekundene skulle telle ned og begynte å se på tv.. hehe.. Det var veldig vanskelig å huske alle ansiktene som ble presenteret. Det var jo så mange like. Må sikker øve- ja ,noe skal man jo bruke tiden på.))

Hehe...jeg prøvde å finne noe spesielt med alle ansiktene, men kom ikke så langt før jeg forsto at jeg ikke klarte huske eller finne noe spesielt med 20 ansikter. Den hvor man så to ansikter ved siden av hverandre syns jeg var lettest. Da slapp jeg huske noe ;)

Skrevet

Hehe...jeg prøvde å finne noe spesielt med alle ansiktene, men kom ikke så langt før jeg forsto at jeg ikke klarte huske eller finne noe spesielt med 20 ansikter. Den hvor man så to ansikter ved siden av hverandre syns jeg var lettest. Da slapp jeg huske noe ;)

Ja, enig! Jeg trodde det skulle være enkelt siden jeg gjorde det bra på den første testen. Dette går jo bra, tenkte jeg. Jeg er virkelig en super-ansiktsgjenkjenner... he-he... Men da alle ansiktene kom opp tenkte jeg at det er bare å gi seg med en gang....:) Har ikke tjangs til å huske alle... Hva skal jeg se etter som kjennetegn osv.,. men jeg ga opp og satset på at det bare satt av seg selv, men det gjorde det jo ikke:) Men det var moro å få alt rett på den letteste med to ansikter ved siden av hverandre. Den var jo lettest og da.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mange ansikter jeg egentlig husket. Følte jeg gjettet på nesten alle :P

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg tok den samme som Gargamel og Trine og fikk 12 av 14.

Det var et sted jeg var i tvil i mellom to ansikter og der feilet jeg nok.

Skrevet

Jeg tok den samme som Gargamel og Trine og fikk 12 av 14.

Det var et sted jeg var i tvil i mellom to ansikter og der feilet jeg nok.

Det er veldig bra. Da kan du jo ta neste steg i testen som er endel vanskeligere og tar litt tid.

Skrevet

Jeg tok kortversjonen og fikk 10 / 14. Var i tvil på flere, så var egentlig positivt overrasket. Har aldri regnet meg for å være spesielt god til å gjenkjenne folk.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg skal ta den neste når jeg får bedre tid.

Jeg gikk gjennom feilene mine nå og det stemmer at jeg feilet det jeg var i tvil mellom to ansikter. Jeg skulle ha tatt det jeg tenkte først. Da hadde jeg fått 13. Litt irriterende :)

Nicklusheletida
Skrevet

Kanskje jeg er en ansiktskjenner for den følelsen ( som det står om på førstesiden) den har jeg ofte. :)

Ofte har jeg følelsen av å ha sett folk før og sier: Deg har jeg sett før i en eller annen sammenheng og så begynner jeg å spørre om vi har jobbet sammen eller gått på skole sammen, men finner sjelden ut av det.

Skrevet

Jeg skal ta den neste når jeg får bedre tid.

Jeg gikk gjennom feilene mine nå og det stemmer at jeg feilet det jeg var i tvil mellom to ansikter. Jeg skulle ha tatt det jeg tenkte først. Da hadde jeg fått 13. Litt irriterende :)

Jeg har lyst å ta den en gang til også, fant ikke hvor jeg kunne se feilene jeg hadde gjort. Spent på å høre når du har tatt resten av testen:) Jeg også kjenner igjen ansikt jeg kan ha sett for flere år siden.

Skrevet

Jeg tok kortversjonen og fikk 10 / 14. Var i tvil på flere, så var egentlig positivt overrasket. Har aldri regnet meg for å være spesielt god til å gjenkjenne folk.

:)

Skrevet

Jeg fikk, ikke overraskende, svært få riktig. Jeg er elendig på gjenkjennelse av ansikter, men god på gjenkjennelse av stemmer. 6/14, og de jeg fikk riktig på gjettet jeg - var ikke sikker på noen ;-)

Skrevet

Jeg fikk, ikke overraskende, svært få riktig. Jeg er elendig på gjenkjennelse av ansikter, men god på gjenkjennelse av stemmer. 6/14, og de jeg fikk riktig på gjettet jeg - var ikke sikker på noen ;-)

:) Heldigvis er du ikke god på alt ( he-he). Du er god på mennesker da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...