Gå til innhold

Det nytter ikke! Vekt og medisiner

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Om du har gitt opp vil nok vekten fortsette å øke, det er jo den veken det går for mange damer når vi blir eldre ;) Om du vil gjøre noe ville jeg tenkt et to-treårsløp, 15 kg er fullt mulig å gjøre noe med, fortrinnsvis ved å endre kostvaner. Du har nok mye å vinne på mht å gå tur ogsåå, både fysisk og psykisk. Men det er klart - du må ville det selv...

Det er jo det eneste jeg vil men det er jo så vanskelig. Men jeg har lyst å prøve igjen da. Men som sagt så har det med medisiner å gjøre også. 

Endret av stjernestøv
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Føler med deg. Vurderer ta litium selv nå, men etter å ha lest dette så er det jo ikke noe kjekt å begynne med. 

Vektøkning har seff noe å si. 

Har forøvrig fått antydning om at Abilifiy faktisk skal gjøre at man går ned i vekt... En venninne som sa at hun hadde hørt fra flere at de faktisk gikk ned på det, men så leser jeg jo at bivirkningene på det er så store at det egentlig ikke er verdt å forsøke: http://www.drugwatch.com/abilify/

Undrer meg over om faktisk magnesium, Omega-3, sink og vitaminer kan være nok for å holde hodene våre i sjakk. Ekstremt fokus på alle disse medisinene i psykiatriske kretser, men kan det hende at rett og slett normale næringstoffer er det som skal til for å holde oss friske og fine ? 

Skrevet

Jeg har spist mindre og gått tur hver dag samt to dager med styrketrening siste to ukene og jeg har gått OPP i vekt! 2 kg nesten..

Det ER pga medisinene!! Det bare nytter ikke...

Deppa nå og selvbilde, hva er der? Selvforakt. Og feit :(

Anonymous poster hash: 11f1d...ab8

Ja, det er medisinene. Jeg  har sluttet på litium nylig og gått ned to kg allerede- Snart er jeg sexy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...