Gå til innhold

sommerferie ferdig,burde vært glad nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare en dag igjen!!!!

kan nesten ikke tro at imorgen er saken min endelig ferdig,etter nesten  år. klarer ikke helt å tro det før jeg vet helt sikker.

og jeg er veldig spent på hva utfallet bli,siden det var 4 mnd i første rettsak og så ble det  3 år - så lenge han ikke slipper unna med alt så er det greit,samme hva han får,bare jeg blir ferdig og kan legge det bak meg,prøve ihvertfall. har og time hos behandler imorgen,som jeg skal tvinge meg selv til å gå til,har ikke vært der på veldig lenge.

måtte bare få ut litt her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at det blir et rettferdig resultat. Og for at du igjen begynner å forholde deg til din behandler:-)

Skrevet

føler meg nesten som en tikkende bombe, det er en uke siden saken var opp i høyesterett, vil bare vite utfallet av den. advokaten lovet å ringe når han visste mer,men jeg stoler ikke helt på det for det har de glemt før og da måtte jeg lese om det i avisen. går det an å sende han en melding eller blir det bare masing? egentlig bryr jeg meg ikke så veldig om utfallet,bare han får noe straff,men det er mer det al jeg bare vil bli ferdig med dette. da er jeg på vei til psykologen min og håper det går bedre idag,klarte ikke å si noe sist heller,alt låser seg. meeeeeeeeeen jeg har klart å skrive ned alt så da får jeg heller la henne lese det hvis jeg ikke får til å snakke,selv om det er ett nederlag og. hm,klarte jeg å la være å si noe veldig negativt i denne tråden? er det jeg lovet her så jeg prøver så godt jeg kan (frosken) :)

wish me gudd luck!

Skrevet

Så bra at du tar med deg noe du har skrevet til psykologen😀 Jeg håper at du etterhvert kan få lagt denne lange prosessen bak deg! Når det gjelder dommen, så kan det nok ta noen uker før den foreligger, men jeg synes godt du kan sms til advokaten nå for å minne ham på betydningen av å gi deg svar snarest mulig. 

Skrevet

så da var jeg hjemme igjen, var ikke mye pratsom idag heller gitt men fikk gitt det jeg hadde skrevet og det hjalp litt, siden jeg er så handlingslammet for tiden har hun tenkt å kontakte legen min imorgen, for å se hvilke medisiner jeg bør starte med... men kjenner jeg blir mistenksom igjen,redd for om de skal gå bak ryggen min og legge meg inn på psyk igjen,vet det er irrasjonale tanker (eller kanskje ikke) men nå vet jeg at jeg må ta meg sammen!! skal tilbake til behandler på mandag,så får jeg se om jeg kan stole på de (prøver så godt jeg kan her) når jeg ikke gleder meg til å gå på jobb lengre (hvilket jeg ALLTID har gjort) da vet jeg at det er noe som er helt galt med meg. Da sender jeg en melding til advokaten og når jeg første er i siget.

Skrevet

hm hva skal en si da?? akkurat som luften gikk ut, nå er dette rettsmarerittet ferdig,kan nesten ikke tro det. burde føle en enorm lykke nå men jeg sitter bare med angst og uro. MEN jeg er glad, han fikk 3 år i lagmannsretten og nå fikk han 2 år og 6mnd,så det er mer enn jeg hadde trodd han ville få.har prøvd å få tak i legen og skrevet ut repept på AD medisiner,men hun var ikke tilbake før tirsdag,og jeg måtte få time før jeg kunne få det, ta blodprøver osv. kunne de ikke bare skrevet en resept? dette ble vanskelig :( OG jeg måtte lese dommen på nettet,advokaten har jeg ikke hørt fra,ganske sykt syns jeg!! men jeg må heller tenke at det nå er FERDIG!!

Skrevet

villakulla - godt å høre at nå er det ferdig! Du må være utrolig sliten, menneske.

Håper du får gjort noe hyggelig for deg selv i helgen. Jeg tar en cafelatte for deg i morra uansett! :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

NÅ skal jeg legge denne død, for nå må jeg jo være ferdig? fikk politiet på døra igår for å forkynne dommen som det heter,det var en ekkel opplevelse men nå tenker jeg at det er helt slutt! selv om det ikke har helt gått opp for meg. og erstatningen kommer han nok aldri til å betale men så lenge jeg er ferdig med dette helvete så får det bare være. har nå gått på cipralex i to uker, kjenner vel at det er litt lettere nå men liker ikke bivirningene som er skjelvinger,kvalme og en sinnsyk hodepine. men går vel over det og snart håper jeg. takk for gode ord til dere :) og god natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...