Gå til innhold

Våken i hele natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok 50 mg atarax i går kveld og ikke noe annet.  Sovnet ikke før kl. ni på formiddagen og sov til ca. halv tre i dag.  Det er flere måneder siden det skjedde sist, men jeg tar vival eller imovane i tillegg innimellom.  Hadde ikke ro til å ligge lenge og vente på søvnen så da leste jeg eller så på film før jeg prøvde igjen.

Er helt i ørske nå og ser ikke hvordan jeg skal klare meg når jeg begynner å jobbe igjen.  Har ofte igjennom tiden gått på jobb uten å ha sovet noe i det hele tatt.

Går til psykolog og fastlege.  Har snakket med flere leger, men mange av dem har tendens til å snakke ned til meg. Ingen har kunnet hjelpe meg.  NHD er verste tilfellet av dem som snakker ned til meg og viser ingen individuell forståelse.  Jeg spør om noen vet hvor jeg kan henvende meg og få hjelp.  Har lite penger så det kan ikke koste mye.  Har prøvd yoga uten hjelp. 

Jeg tror ikke på fiks faks ferdig løsninger og er skeptisk når jeg hører at det er bare slik og sånn.  Da føler jeg meg ikke forstått.  I øyebiikket er jeg oppgitt og orker ikke stå opp.  Tror jeg tvinger meg til å drikke en kopp kaffe.

Anonymous poster hash: fa028...161

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...