missmas Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Har fått jobb, jobbet en uke, greid å stå opp. Betyr det at jeg kan greie det resten av året? 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Gratulerer:-) Jeg tror du _kan_ greie det, men det krever nok at du er ganske streng med deg selv i forhold til døgnrytme etc. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Gratulerer! Jeg tror også du greier det, men du må hente frem viljestyrke. Tenk på alt det positive du har å hente på å greie det og det negative ved ikke å greie det. Vær forberedt på at det kan være tyngre å stå opp på kalde vinterdager. Jeg forbanner den vekkerklokka (mobilen) hver morgen, men har funnet en måte å gjøre det på som gjør det mer behagelig for meg. Finn din måte. Min er slik: Jeg setter på mobilen på slumring og går på kjøkkenet og setter på vannkokeren. Legger meg igjen til den er ferdig. Står opp og lager meg pulverkafe og legger meg i senga igjen med kaffekoppen. Klærne jeg skal ha på meg har jeg gjort klar kvelden før og kler på meg i senga under dyna, samtidig som jeg drikker kaffe og får en fin og myk oppvåkning. Jeg dusjer kvelden før. Når jeg bor hos kjæresten blir det litt annerledes. Da må jeg dusje på morgenen også, da det gjerne blir litt sex på kvelden Lykke til ! 0 Siter
laban Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 (endret) Klærne jeg skal ha på meg har jeg gjort klar kvelden før og kler på meg i senga under dyna. Du verden - jeg har aldri tenkt på det som en mulighet å kle på seg før man står opp Endret 15. august 2015 av laban 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Laban: LOL. Nei, det er kanskje ikke så vanlig, men så er jeg ekstremt morgentrøtt og må ha en myk oppvåkning 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Har fått jobb, jobbet en uke, greid å stå opp. Betyr det at jeg kan greie det resten av året? Gratulerer!! Gledelig nyhet :-) Hold fokus, jobb hardt, det kan gå din vei. 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Du verden - jeg har aldri tenkt på det som en mulighet å kle på seg før man står opp Jeg var også litt imponert over denne løsningen, men lurer litt på om en slik løsning vil gjøre meg mer eller mindre treg om morgenen... 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Jeg har brukt denne løsningen i bare noen måneder og funnet at den passer meg perfekt, men så må det jo nødvendigvis bli en del unntak i løpet av en måned Det hender jeg må dusje på morgenen selv om jeg har dusjet kvelden før også. Bare slik at dere ikke skal tro at jeg er skikkelig urenslig altså 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Jeg har brukt denne løsningen i bare noen måneder og funnet at den passer meg perfekt, men så må det jo nødvendigvis bli en del unntak i løpet av en måned Det hender jeg må dusje på morgenen selv om jeg har dusjet kvelden før også. Bare slik at dere ikke skal tro at jeg er skikkelig urenslig altså Hehe... jeg hadde ikke noen tanker om urenslighet. Hvis jeg skal opp veldig tidlig, så prøver jeg også å få dusjet kvelden før, sånn at jeg sparer tid om morgenen. (Og det minner meg på at i morgen er det sikkert trafikk-kaos i morgentrafikken, og at jeg da helst bør kjøre litt før klokken seks:-( ) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Missmas - gratulerer med jobb! :-) Dette klarer du.Begynte selv i ny jobb for ikke så lenge siden. Begynner 6.30 om morgenen. Har aldri trodd at jeg skulle klare å komme meg tidlig opp mange dager i strekk, men forunderlig nok har jeg kommet inn i en slags rytme etter hvert.Masse lykke til! :-) 0 Siter
Babette Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Gratulerer! Jeg tror også du greier det, men du må hente frem viljestyrke. Tenk på alt det positive du har å hente på å greie det og det negative ved ikke å greie det. Vær forberedt på at det kan være tyngre å stå opp på kalde vinterdager. Jeg forbanner den vekkerklokka (mobilen) hver morgen, men har funnet en måte å gjøre det på som gjør det mer behagelig for meg. Finn din måte. Min er slik: Jeg setter på mobilen på slumring og går på kjøkkenet og setter på vannkokeren. Legger meg igjen til den er ferdig. Står opp og lager meg pulverkafe og legger meg i senga igjen med kaffekoppen. Klærne jeg skal ha på meg har jeg gjort klar kvelden før og kler på meg i senga under dyna, samtidig som jeg drikker kaffe og får en fin og myk oppvåkning. Jeg dusjer kvelden før. Når jeg bor hos kjæresten blir det litt annerledes. Da må jeg dusje på morgenen også, da det gjerne blir litt sex på kvelden Lykke til ! Jeg blir skikkelig imponert hvis du klarer å ta på deg BHen liggende under dyna. Er forsåvidt imponert over at du liker pulverkaffe også, men smak og behag osv. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Babette : Ikke les innlegget mitt for bokstavelig Jeg sitter i senga med puter bak, dyna halveis over meg :-) Ikke noe problem da 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 17. august 2015 Skrevet 17. august 2015 Min er slik: Jeg setter på mobilen på slumring og går på kjøkkenet og setter på vannkokeren. Legger meg igjen til den er ferdig. Står opp og lager meg pulverkafe og legger meg i senga igjen med kaffekoppen. Klærne jeg skal ha på meg har jeg gjort klar kvelden før og kler på meg i senga under dyna, samtidig som jeg drikker kaffe og får en fin og myk oppvåkning. Jeg dusjer kvelden før. Når jeg bor hos kjæresten blir det litt annerledes. Da må jeg dusje på morgenen også, da det gjerne blir litt sex på kvelden Lykke til ! Ja, som du sier: Hver må finne sin måte :-). Min er "motsatt" av din - jeg vil sove så lenge som absolutt mulig, og kunne ikke tenke meg å legge meg igjen når jeg først er oppe. Derimot MÅ jeg ha en dusj for å føle meg ren og frisk og klar for dagen - men den kan godt være unnagjort på tre minutter. 0 Siter
Babette Skrevet 17. august 2015 Skrevet 17. august 2015 Babette : Ikke les innlegget mitt for bokstavelig Jeg sitter i senga med puter bak, dyna halveis over meg :-) Ikke noe problem da Hehe, skjønner. Jeg har også myk oppstandelse om morgenen, klokkeradioen slår seg på ca. tre kvarter før jeg er nødt til å stå opp, så da ligger jeg ganske enkelt og hører på radio i senga. (Morgenklubben på Radio Norge). Hører også på radio på kjøkkenet når jeg har kommet så langt, mens jeg lager havregrøt, smører matpakke og spiser grøten. Og aller først drikker jeg nesten en liter kokt vann med sitron, har klokketro på at dette renser systemet og gjør at jeg nesten aldri er syk/forkjølet. 0 Siter
missmas Skrevet 17. august 2015 Forfatter Skrevet 17. august 2015 Gratla! Får du lønn? bittelitt 0 Siter
missmas Skrevet 17. august 2015 Forfatter Skrevet 17. august 2015 lønna er ikke all verden, men jeg får noe på CV`n min osv, og da kan jeg gå ut i helt ordinær jobb i fremtiden 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Elextra : Ja, man får sine vaner Min dusj er umulig å få unna på 3 minutter men langt, tykt hår som tar evigheter å tørke og det må lufttørkes. Kan ikke fønes for da blåser jeg vekk krøllene. Mye styr med dette håret og orker ikke det på morgenen Dessuten trener jeg flere kvelder i uka og orker ikke legge meg svett og skitten 0 Siter
Trine Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Jeg blir skikkelig imponert hvis du klarer å ta på deg BHen liggende under dyna. Er forsåvidt imponert over at du liker pulverkaffe også, men smak og behag osv. Det er ikke noe problem å ligge under dyna mens man tar på seg bhen 0 Siter
Psykojenta Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 (endret) Gratulerer missmass!!! Selv fikk jeg idag vite at jeg skal få jobbe en dag i uka..første jobb på 11 år.. Dette går nok bra skal du se! Kan være perioder hvor det blir vanskeligere å stå opp, men trur du i hovedsak vil føle en glede over å ha en jobb(noe) å gå til. Endret 25. august 2015 av Psykojenta 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.