AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Jeg sitter med det inntrykket nå. Det er vanskelig, og jeg vet ikke lenger hva vi kan gjøre. Føler meg maktesløs.Anonymous poster hash: b2805...e3f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 På hvilken måte? Jeg tenker ved psykiske lidelser som depresjon, psykose, angst og andre lidelser. Burde ikke en person som er så syk at det alltid må være noen rundt, bli innlagt å få en skikkelig utredning og medisinering. Jeg er sjokkert over helsenorge, selv om jeg har hørt før at det er slik. Jeg forstår det bare så mye bedre når jeg selv blir involvert. Jeg er nokså sikker på at en yngre med samme symtom ville blitt tatt langt mer alvorligAnonymous poster hash: b2805...e3f 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Jeg tenker ved psykiske lidelser som depresjon, psykose, angst og andre lidelser. Burde ikke en person som er så syk at det alltid må være noen rundt, bli innlagt å få en skikkelig utredning og medisinering. Jeg er sjokkert over helsenorge, selv om jeg har hørt før at det er slik. Jeg forstår det bare så mye bedre når jeg selv blir involvert. Jeg er nokså sikker på at en yngre med samme symtom ville blitt tatt langt mer alvorligAnonymous poster hash: b2805...e3f Jeg tror kanskje ikke du kan generalisere ut i fra et enkelt tilfelle. Mange steder har de egne avdelinger som jobber med alderspsykiatri. En i min omgangskrets ble dårlig første gang som 75 åring - alvorlig depresjon og angst - vedkommende har både vært innlagt flere ganger og mottatt intensiv behandling i flere runder. Helt uavhengig av alder, så høres det ut som om personen du beskriver trenger ordentlig utredning og behandling, men hvorvidt det beste vil være innleggelse er det vanskelig å mene noe om ut i fra din kortfattede beskrivelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Ja, jeg tror man prioriterer yngre folk i jobb og/eller med forsørgeransvar. Anonymous poster hash: 2d68c...c97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Jeg tror kanskje ikke du kan generalisere ut i fra et enkelt tilfelle. Mange steder har de egne avdelinger som jobber med alderspsykiatri. En i min omgangskrets ble dårlig første gang som 75 åring - alvorlig depresjon og angst - vedkommende har både vært innlagt flere ganger og mottatt intensiv behandling i flere runder. Helt uavhengig av alder, så høres det ut som om personen du beskriver trenger ordentlig utredning og behandling, men hvorvidt det beste vil være innleggelse er det vanskelig å mene noe om ut i fra din kortfattede beskrivelse. Jeg generaliserer ikke bare ut fra et enkelt tilfelle. Dette er noe jeg har hørt flere ganger før, men det har vel ikke gått helt inn før jeg ble involvert selv. Jeg gir ikke detaljerte opplysninger her, så dette må bli på et mer generelt grunnlag.Anonymous poster hash: b2805...e3f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.