jennifer100 Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 skreve her tidligere. fryktelig syk i 2.4 år. startet brått. fikk beskjed jeg var hypokonder og ble ikke trodd, til jeg fikk påvist betennelse i hjertet. mye små funn i ettertid. ble diagnosert med m.e. mener det er for intents. påvist autoimmun encefalitt antistoffer for en liten stund siden fra rikshospialet i Danmark. har mye ymse intense symptomer. men har utviklende psykiske symptomer plutselig anfall av gråt, sinne,latter. hyperaktivitet i perioder. føler de rabler for meg. angst.rister i kroppen min. kombinert med rykninger i tunga,kropp,fingre,tær. brenner i kroppen,sterk svett, nummenheter og prikkinger rundt om, vond hals, hovne lymfer, rask hjerterytme,febril og små feber ofte, klarer ikke beskrive hva som foregår i hodet mitt. vet liksom ikke hva jeg gjøre. skal jeg oppsøke legevakt for akutt psykriatri time? føler det renner over. på en annen side vet jeg jo at et er noe somatisk som ligger bak, skal til en utredning om 1 måned. klarer ikke helt å godta at jeg bare skal ligge og ende opp som grønsak. de psykisk presser sånn på. 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Det er neppe hensiktsmessig å oppsøke legevakt for dette. Derimot må du fortsette å drøfte situasjonen med fastlegen din og evt. bli henvist også til psykolog eller psykiater. 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Helt enig med frosken. Psykiatri og legevakt bør forbeholdes akutte psykoser og sterk selvmordsfare. 0 Siter
jennifer100 Skrevet 16. august 2015 Forfatter Skrevet 16. august 2015 Jeg faller heldigvis ikke under de to kategoriene. takk for svar. adem`er eller post infeksiøse tilstander kan virkelig gjøre skade på mye har jeg skjønt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.