AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 ja var innlagt og husker INGENTING bare noen få glimt av at de klistret meg fast i senga med belter og sate sprøyte Jeg går ut i fra at du aldri slutter med medisinene og risikerer å oppleve det igjen. Jeg synes det er merkelig og lurer på hva som egentlig skjer i hjernen under vrangforestillinger og/eller psykoser. I dette tilfellet kan personen virke helt vanlig innimellom. Anonymous poster hash: 4f7b6...c8d 0 Siter
missmas Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Jeg går ut i fra at du aldri slutter med medisinene og risikerer å oppleve det igjen. Jeg synes det er merkelig og lurer på hva som egentlig skjer i hjernen under vrangforestillinger og/eller psykoser. I dette tilfellet kan personen virke helt vanlig innimellom. Anonymous poster hash: 4f7b6...c8d kommer nok ikke til å gå på disse medisinene resten av livet, da jeg blir smellfeit av de. men fins alternativer. skal skifte til lamictal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.