Underbar Skrevet 17. august 2015 Skrevet 17. august 2015 Jeg begynte med lamictal på forsommeren. Bruker 100 mg nå. De siste par ukene har jeg fått utslett på overarmene som klør til tider. Også litt på brystet, nakke og skuldre. Kviselignende utslett, tett i tett. Psykiateren nevnte at utslett kunne være farlig, men er dette noe jeg bør ringe for? I tillegg har jeg fått mye blåmerker, spesielt på beina, uten at jeg har slått meg. Takker veldig for svar! Jeg har en travel jobb, så jeg vil ikke fly dørene ned hos psykiateren om ikke jeg MÅ. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Jeg synes du kan ringe i dag og si ifra. Så får psykiateren din avgjøre hva som gjøres videre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Hei Jeg har ingen gode råd og komme med. Ville bare si at jeg er i samme situasjon selv. Har etter 2 mnd opptrapping kommet opp i 100 mg lamictal. Den siste uke har jeg hatt mange munnsår og er generelt sår i munnen, og sår hals. Er ganske sikker på at det må komme av lamictal . Har ingen utslett, men klør mye. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Lamictal hjelper og jeg har absolutt ikke lyst å slutte m det. Derfor er jeg skeptisk til å ringe psykiater. Hold meg gjerne oppdatert på hva du ender opp m å gjøre Anonymous poster hash: 67831...0fb 0 Siter
Underbar Skrevet 18. august 2015 Forfatter Skrevet 18. august 2015 Tok kontakt med psykiater i dag, og jeg må kutte medisinen tvert. Et slag i magen. Endelig har jeg følt meg frisk over litt tid, og jeg er bekymret for hva som vil skje nå. 0 Siter
missmas Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 hvis dere ikke kan bruke lamictal, er litium et fint alternativ har hørt om tegretol også 0 Siter
Underbar Skrevet 18. august 2015 Forfatter Skrevet 18. august 2015 Nhd, når kan jeg forvente at utslettet trekker seg tilbake? For det gjør vel det?? Og nå får jeg vel en ny depressiv periode snart tenker jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.