AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Ser ikke refusjons kode på den for GAD. Kan legen skrive den mot GAD på blå?!Anonymous poster hash: eeda9...b22 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Nei, den fås ikke på "blå" mot GAD. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Ser ikke refusjons kode på den for GAD. Kan legen skrive den mot GAD på blå?!Anonymous poster hash: eeda9...b22 Jeg nevdte lyrica for sykepleieren og da sa han "Men det er jo vanedannende". Og da får man jo det ikke, typisk det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 men hvorfor er ikke den på blå mot smerte heller? Trodde man fikk den mot det. Kun på blå for noe døds greier og epilepsi (kan legen sette på epilepsi??)Anonymous poster hash: eeda9...b22 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 men hvorfor er ikke den på blå mot smerte heller? Trodde man fikk den mot det. Kun på blå for noe døds greier og epilepsi (kan legen sette på epilepsi??)Anonymous poster hash: eeda9...b22 Jeg skulle få det hvis jeg fikk igjen trigeminusnevralgi, men vet ikke om det var på blå resept. 0 Siter
Inner self Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Jeg trodde att de var ganske liberale mht vanedannende med sånne som "oss" stjernestøv, altså folk som har diagnoser som begynner på schizo.. men det er kanskje pga att den er beregnet på daglig bruk? I motsetting til slike som er benzo? Noen som vet om lyrica kan tas som behovsmedisin? Om det da har noe som helst effekt? Jeg skal til psykiater til uken for første gang på mange år. Så jeg lurer på å spørre om å få prøve... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Jeg trodde att de var ganske liberale mht vanedannende med sånne som "oss" stjernestøv, altså folk som har diagnoser som begynner på schizo.. men det er kanskje pga att den er beregnet på daglig bruk? I motsetting til slike som er benzo? Noen som vet om lyrica kan tas som behovsmedisin? Om det da har noe som helst effekt? Jeg skal til psykiater til uken for første gang på mange år. Så jeg lurer på å spørre om å få prøve... Jeg hadde aldri fått benzo av dps, men fastlegen er grei. Ikke misbruker jeg det heller. 0 Siter
Inner self Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 Hm, det var rart, jeg fikk så mye jeg vill av rivotril på DPS, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.