AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Jeg har skikkelig angst for døden. Ikke for å dø selv men å se at andre dør og andre som har dødd. Det er så stor angst at det er mye av årsaken til at jeg ikke tok utdannelse i helsevesenet. Kommer jeg først til en ulykke vet jeg ikke hvordan jeg reagerer, det og å se noen døde eller som dør er min store skrekk her i livet. For å prøve å komme over dette har jeg googlet masse. Jeg har lest mye om temaet og om prosessen. Jeg var så bestemt på å komme over det at jeg var med å se svigerfaren min etter han var død, jeg var med og besøkte han bare to timer før på sykehuset også - og vi visste at det gikk den veien, det var bare snakk om at han skulle slippe taket. Men det gjorde det bare verre. Jeg er skikkellg engstelig for dette og har snakket mye med meg selv om det og tenkt på at det sikkert er mange som har det slik og som til tross for dette gjennomfører. Det er jo en del av livet. Det hjelper helt klart litt. Er det noen andre her som har det slik og evt har noen råd til meg? Anonymous poster hash: 499cc...be0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 Skrevet 18. august 2015 Kan Admin slette trådenAnonymous poster hash: 499cc...be0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.