AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 http://www.aftenposten.no/amagasinet/Her-far-29-aringen-sitt-68-elektrosjokk-7372162.html I videoen her får en bipolar pasient ECT istedetfor piler. Jeg visste ikke at dette var en mulighet. Skal vurderes. Piller gjør meg tørst, skjelvende og feit. Ja vet ikke om jeg bare kan skylde på pillene, men jeg veide vitterlig 50 kg før jeg fikk dem og nå veier jeg 85.. pasienten i filmen ser normalvektig ut! Men skremmende å miste hukommelsen, det gjorde jeg under mani også forsåvidt... men lurer på om jeg heller vil være uten hukommelse enn feit.... Anonymous poster hash: c742d...03c 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. august 2015 Skrevet 19. august 2015 http://www.aftenposten.no/amagasinet/Her-far-29-aringen-sitt-68-elektrosjokk-7372162.html I videoen her får en bipolar pasient ECT istedetfor piler. Jeg visste ikke at dette var en mulighet. Skal vurderes. Piller gjør meg tørst, skjelvende og feit. Ja vet ikke om jeg bare kan skylde på pillene, men jeg veide vitterlig 50 kg før jeg fikk dem og nå veier jeg 85.. pasienten i filmen ser normalvektig ut! Men skremmende å miste hukommelsen, det gjorde jeg under mani også forsåvidt... men lurer på om jeg heller vil være uten hukommelse enn feit.... Anonymous poster hash: c742d...03c Skal du gjøre deg opp en mening synes jeg du også skal samle all fakta. Forhør deg derfor hva det nasjonale registeret for registrering av bivirkninger kan rapportere vedr ECT. 0 Siter
FGT Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 (endret) Det heter seg slik, at ECT er tilbud som kan gis til dem som ikke har noen effekt på AD medisiner, og da snakker en viss ikke om alvorsgraden av depresjonen, eller om pasienten befinner seg i en situasjon som kan vurderes som en selvmordskandidat. Men dessverre, etter min egen erfaring , så er det ikke så enkelt som det høres ut som å få en slik behandling Endret 20. august 2015 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.