AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Har brukt nesten 15 mg Imovane over flere uker. I natt tok jeg ikke fullt 7,5 mg.. Er helt tom for Imovane nå og får ikke mer så i natt blir det null. Har økt dosen med AP litt så sov faktisk ganske godt i natt. Tror du det kommer til å gå bra også i natt? Sto opp tidlig i dag og har tenkt å utnytte dagen. Er litt engstelig... Anonymous poster hash: d1941...106 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Har brukt nesten 15 mg Imovane over flere uker. I natt tok jeg ikke fullt 7,5 mg.. Er helt tom for Imovane nå og får ikke mer så i natt blir det null. Har økt dosen med AP litt så sov faktisk ganske godt i natt. Tror du det kommer til å gå bra også i natt? Sto opp tidlig i dag og har tenkt å utnytte dagen. Er litt engstelig... Anonymous poster hash: d1941...106 Kanskje det kan være til hjelp for deg å huske på at verden ikke går under av en søvnløs natt:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Kanskje det kan være til hjelp for deg å huske på at verden ikke går under av en søvnløs natt:-) Men det er vel ikke en "uskreven regel" at jeg absolutt ikke får sove selv om jeg har seponert Imovane? Ja, jeg er redd for å ikke få sove. Har opplevd vonde ting om kveldene/nettene og har lett for å "gjenoppleve" dette dersom jeg ikke får sove. Anonymous poster hash: d1941...106 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Men det er vel ikke en "uskreven regel" at jeg absolutt ikke får sove selv om jeg har seponert Imovane? Ja, jeg er redd for å ikke få sove. Har opplevd vonde ting om kveldene/nettene og har lett for å "gjenoppleve" dette dersom jeg ikke får sove. Anonymous poster hash: d1941...106 Det kan godt hende du får sove selv uten imovane. Poenget mitt er mer at dersom du er veldig engstelig for ikke å få sove, så øker det sannsynligheten for å ikke sovne. Dersom du derimot bestemmer deg for å akseptere nettene slik de nå engang blir i dagene som kommer, så øker det sannsynligheten for å du får sove. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.