Gjest Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Skal en leve med et jævla SUG også? Nei takk! Hva mener du? Mulig jeg ordla meg feil.. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Jeg mener en må få andre medisiner enn de som gjør en så gal etter mat at en eser ut fra femti til nitti 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Noen er tynne på zyprexa, de motstår suget Har sett flere tilfeller Hos meg ville det ødelagt livskvaliteten 0 Siter
Trine Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Noen er tynne på zyprexa, de motstår suget Har sett flere tilfeller Hos meg ville det ødelagt livskvaliteten Tror du ikke suget blir mindre etterhvert som du motstår det? Vet ikke jeg altså, men jeg tenker at når suget vinner hver gang så kommer det kanskje lettere. Om du aldri lar suget vinne så kanskje det gir seg med å prøve tilslutt. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Tror du ikke suget blir mindre etterhvert som du motstår det? Vet ikke jeg altså, men jeg tenker at når suget vinner hver gang så kommer det kanskje lettere. Om du aldri lar suget vinne så kanskje det gir seg med å prøve tilslutt. Jeg har ikke sug nå da jeg ikke rører slike medisiner igjen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 Jeg har ikke sug nå da jeg ikke rører slike medisiner igjen Har du sluttet med medisinene? 0 Siter
larimar Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Noen er tynne på zyprexa, de motstår suget Har sett flere tilfeller Hos meg ville det ødelagt livskvaliteten Det er ikke alle som får den bivirkningen da, heldigvis! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 Det er ikke alle som får den bivirkningen da, heldigvis! Alle jeg vet om som går på ap er overvektige. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Har du sluttet med medisinene? Bare zyprexa Idag har jeg spist et halvt rundstykker på jobb, så skal jeg ha en liten thai rett med kylling etter jobb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 Bare zyprexa Idag har jeg spist et halvt rundstykker på jobb, så skal jeg ha en liten thai rett med kylling etter jobb Ok, lykke til Håper du går ned. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Ok, lykke til Håper du går ned. Takk det håper jeg Skal i bursdagsselskap i kveld som feit, flaut 0 Siter
Trine Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Jeg har ikke sug nå da jeg ikke rører slike medisiner igjen Men hva er problemet da? Om du ikke går på medisinene lenger, da kan du jo ikke skylde på at det er medisinene som gjør at du mister kontrollen. Og hvorfor klarer du ikke begrense matinntaket dersom du ikke har sug. Nå ble jeg virkelig forvirra. I går raste jo verden sammen pga noen medisiner og nå sier du at du ikke går på dem. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Men hva er problemet da? Om du ikke går på medisinene lenger, da kan du jo ikke skylde på at det er medisinene som gjør at du mister kontrollen. Og hvorfor klarer du ikke begrense matinntaket dersom du ikke har sug. Nå ble jeg virkelig forvirra. I går raste jo verden sammen pga noen medisiner og nå sier du at du ikke går på dem. Har gått på zyprexa i flere runder og det har ført til vektoppgang og fedme og når en først har fått fedme er det noe en sliter med resten av livet! Jeg prøver ta tilbake kontrollen! Vi får se om jeg greier det eller om jeg må ha operasjon! Jeg har vært godt i gang med vektnedgang til jeg har fått zyprexa som har ødelagt ALT!!!! I tillegg går jeg på litium som gjør deg feit uten at du spiser mer! Vurderer derfor bytte til lamictal! Men den hjelper ikk mot mani! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 Har gått på zyprexa i flere runder og det har ført til vektoppgang og fedme og når en først har fått fedme er det noe en sliter med resten av livet! Jeg prøver ta tilbake kontrollen! Vi får se om jeg greier det eller om jeg må ha operasjon! Jeg har vært godt i gang med vektnedgang til jeg har fått zyprexa som har ødelagt ALT!!!! I tillegg går jeg på litium som gjør deg feit uten at du spiser mer! Vurderer derfor bytte til lamictal! Men den hjelper ikk mot mani! Lamictal skal jo hjelpe mot mani. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Lamictal skal jo hjelpe mot mani. I wish. Den hjelper mest mot depresjon og gis derfor til de med bipolar type 2, som ikke sliter med mani. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 I wish. Den hjelper mest mot depresjon og gis derfor til de med bipolar type 2, som ikke sliter med mani. Å jeg kjenner nå folk med bipolar 1 som tar lamictal. 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Å jeg kjenner nå folk med bipolar 1 som tar lamictal. Å jeg kjenner nå folk med bipolar 1 som tar lamictal. uten at de tar antipsykotika i tillegg? kanskje de ikke har hyppige manier 0 Siter
missmas Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 " Bipolar lidelse hos voksne: Forebygging av depressive episoder hos pasienter med bipolar I lidelse, som hovedsakelig opplever depressive episoder. Ikke indisert til akutt behandling av maniske eller depressive episoder." http://www.felleskatalogen.no/medisin/lamictal-glaxosmithkline-560748 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 uten at de tar antipsykotika i tillegg? kanskje de ikke har hyppige manier De tar vel seroquel i tillegg. 0 Siter
larimar Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Alle jeg vet om som går på ap er overvektige. Jeg kjenner mange som er normalvektige som går på ap, pluss noen som er undervektige. Men mange legger jo på seg, desverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.