Gå til innhold

NHD/Er du enig i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en leve med et jævla SUG også? Nei takk!

Hva mener du? Mulig jeg ordla meg feil..

Skrevet

Jeg mener en må få andre medisiner enn de som gjør en så gal etter mat at en eser ut fra femti til nitti

Skrevet

Noen er tynne på zyprexa, de motstår suget

Har sett flere tilfeller

Hos meg ville det ødelagt livskvaliteten

Skrevet

Har sett flere tilfeller

Tror du ikke suget blir mindre etterhvert som du motstår det? Vet ikke jeg altså, men jeg tenker at når suget vinner hver gang så kommer det kanskje lettere. Om du aldri lar suget vinne så kanskje det gir seg med å prøve tilslutt.

Skrevet

Tror du ikke suget blir mindre etterhvert som du motstår det? Vet ikke jeg altså, men jeg tenker at når suget vinner hver gang så kommer det kanskje lettere. Om du aldri lar suget vinne så kanskje det gir seg med å prøve tilslutt.

Jeg har ikke sug nå da jeg ikke rører slike medisiner igjen

Skrevet

Har du sluttet med medisinene?

Skrevet

Har sett flere tilfeller

Det er ikke alle som får den bivirkningen da, heldigvis!

Skrevet

Det er ikke alle som får den bivirkningen da, heldigvis!

Alle jeg vet om som går på ap er overvektige. 

Skrevet

Har du sluttet med medisinene?

Bare zyprexa

Idag har jeg spist et halvt rundstykker på jobb, så skal jeg ha en liten thai rett med kylling etter jobb

Skrevet

Bare zyprexa

Idag har jeg spist et halvt rundstykker på jobb, så skal jeg ha en liten thai rett med kylling etter jobb

Ok, lykke til :) Håper du går ned. 

Skrevet

Ok, lykke til :) Håper du går ned.

Takk det håper jeg

Skal i bursdagsselskap i kveld som feit, flaut

Skrevet

Men hva er problemet da? Om du ikke går på medisinene lenger, da kan du jo ikke skylde på at det er medisinene som gjør at du mister kontrollen. Og hvorfor klarer du ikke begrense matinntaket dersom du ikke har sug. Nå ble jeg virkelig forvirra. I går raste jo verden sammen pga noen medisiner og nå sier du at du ikke går på dem.

Skrevet

Men hva er problemet da? Om du ikke går på medisinene lenger, da kan du jo ikke skylde på at det er medisinene som gjør at du mister kontrollen. Og hvorfor klarer du ikke begrense matinntaket dersom du ikke har sug. Nå ble jeg virkelig forvirra. I går raste jo verden sammen pga noen medisiner og nå sier du at du ikke går på dem.

Har gått på zyprexa i flere runder og det har ført til vektoppgang og fedme og når en først har fått fedme er det noe en sliter med resten av livet! Jeg prøver ta tilbake kontrollen! Vi får se om jeg greier det eller om jeg må ha operasjon! Jeg har vært godt i gang med vektnedgang til jeg har fått zyprexa som har ødelagt ALT!!!! I tillegg går jeg på litium som gjør deg feit uten at du spiser mer! Vurderer derfor bytte til lamictal! Men den hjelper ikk mot mani!

Skrevet

Har gått på zyprexa i flere runder og det har ført til vektoppgang og fedme og når en først har fått fedme er det noe en sliter med resten av livet! Jeg prøver ta tilbake kontrollen! Vi får se om jeg greier det eller om jeg må ha operasjon! Jeg har vært godt i gang med vektnedgang til jeg har fått zyprexa som har ødelagt ALT!!!! I tillegg går jeg på litium som gjør deg feit uten at du spiser mer! Vurderer derfor bytte til lamictal! Men den hjelper ikk mot mani!

Lamictal skal jo hjelpe mot mani. 

Skrevet

Lamictal skal jo hjelpe mot mani. 

I wish. Den hjelper mest mot depresjon og gis derfor til de med bipolar type 2, som ikke sliter med mani.

Skrevet

I wish. Den hjelper mest mot depresjon og gis derfor til de med bipolar type 2, som ikke sliter med mani.

Å jeg kjenner nå folk med bipolar 1 som tar lamictal. 

Skrevet

uten at de tar antipsykotika i tillegg? kanskje de ikke har hyppige manier

Skrevet

uten at de tar antipsykotika i tillegg? kanskje de ikke har hyppige manier

De tar vel seroquel i tillegg. 

Skrevet

Alle jeg vet om som går på ap er overvektige.

Jeg kjenner mange som er normalvektige som går på ap, pluss noen som er undervektige. Men mange legger jo på seg, desverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...