Inner self Skrevet 21. august 2015 Skrevet 21. august 2015 Jeg har blitt virkelig stor. Zyprexa gir jeg mesteparten av skylda. Men den er jo helt klart best. Det er det liten tvil om. Det sier nesten alle som går på den. Lite plagsomme bivirkninger annet enn vekt og følgeproblematikk til fedme. Når kommer det en medisin mot psykose, som både gir ro og psykosefrihet uten vektøkning? Man har jo zeldox, men den suger, og man blir ikke særlig avslappe av den. Jeg gikk ned 12 kg på 2 måneder da jeg prøvde zeldox, men problemet var att den sugde, i motsettning til zyprexa. Men nå begynner jeg å bli så svær att jeg ikke kan gå på zyprexa lengre. 0 Siter
Psychopomp Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 Jeg syns Zeldox virker dempende. Effekten setter fort inn, i løpet av en time. Hvis jeg glemmer kveldsdosen er det ikke mulig å sove, siden det svirrer for mye i hodet og jeg blir rastløs. Jeg er veldig feit, men jeg vet ikke om den har noe med saken å gjøre. Jeg føler den har gjort meg mer "bedagelig" og "sulten". Men hvem vet. Alt jeg vet er at de gangene jeg har sluttet på den har jeg blitt mindre "bedagelig" og mindre "sulten". Men kan jo være innbilning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 Tror du ikke suget blir mindre etterhvert som du motstår det? Vet ikke jeg altså, men jeg tenker at når suget vinner hver gang så kommer det kanskje lettere. Om du aldri lar suget vinne så kanskje det gir seg med å prøve tilslutt. Jo, det er omtrent som å slutte å røyke. Suget forsvinner ikke helt, men det reduseres. Anonymous poster hash: 354e2...dc9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.