Gå til innhold

Tics

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Jeg har tics, jeg merker det ikke alltid selv, når jeg gjør det, merker det, kan jeg bli sliten.

(så det hjelper å ikke være det bevisst)

Men nå sa min datter at det var så deilig med en viss lyd, det er lyden fra mine tics:-), hun sa det er så fint når jeg bare leser eller sitter på PC og hun hører den lyden:-) Da føler hun seg trygg :wub:

Jeg ble glad:-)

Fordi for noen dager fikk jeg høre av min mann at han "hele" natten hadde hørt meg ha tics.

Jeg lurte på om jeg skulle beklage, men altså jeg gjør jo ikke dette med vilje:-(

Han var veldig irritert da vi giftet oss, fordi jeg ikke kunne ligge stille, men hadde disse ticsene som ga han søvnproblemer, eller  bedre, innsovingsproblemer. Jeg visste jo ikke at det jeg hadde var tics, og heller ikke at det forstyrrer andre om natten.

Det er vel ikke verre enn å snorke? Eller for oss som har tics er det verre, de som snorker vet vel ikke om det?, jeg blunker jo mye og kremter, det kan jeg tidvis bli sliten av, min sønn hoster og kremter, det er altså ulike varianter. Den andre sønnen min hadde grimaser, altså tics uten lyd. Men saken er at nå, som jeg ble bevisst at jeg har tics, altså fordi min datter likte en rytmisk lyd, så får jeg tydeligvis tics også når jeg slapper av, jeg trodde det var når jeg var stresset, nå slapper jeg skikkelig av, men jeg har tics.

Jeg har altså både autisme og tics, men noen sier det henger sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...