Gondor Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Jeg er i en svært slitsom og krevende livssituasjon for tiden. Allikevel er jeg full av energi og lykkefølelse. Jeg har ikke noe problem med å utføre tungt fysisk arbeid og gleder meg til i morgen for da skal jeg gjøre mer. Jeg klarer fint å følge opp den utdannelsen jeg er i gang med og skriver med letthet. Alt er lett! Jeg kunne legge ut i det vide og det brede om alt det deilige jeg opplever. Av negative faktorer kan jeg nevne at pengene flyr og at jeg kjører for fort. Dette bør jeg absolutt stoppe, men det er så gøy alt sammen! Jeg skjønner ikke dette. Ville ikke den naturlige reaksjonen være å bli sliten, ulykkelig og deprimert? Jeg har det kjempefint men er allikevel oppmerksom på at dette kan snu. Skal jeg øke Fluanxol for å roe ned gemyttene? Skal jeg be legen om å skrive ut Imovane sånn at jeg får sove skikkelig? Jeg kan absolutt ikke gå på trynet. Alle barna mine trenger en mor som fungerer godt. Jeg kan ikke bruke familien som ytterligere støttepersoner. De orker ikke å engasjere seg i situasjonen mer enn de allerede gjør. Jeg har generelt god sykdomsinnsikt, men nå synes jeg det er virkelig vanskelig å stoppe meg selv. Bør jeg ta dette på alvor eller kan jeg ta det helt med ro og fortsette å glede meg over at livet er så herlig som det er? 0 Siter
frosken Skrevet 20. august 2015 Skrevet 20. august 2015 Hvis jeg var deg, så hadde jeg tatt dette svært alvorlig. Du er i en livssituasjon hvor det passer utrolig dårlig at du er oppstemt og tar dårlige valg! Synes du skal kontakte din psykiater i morgen og be om konkret råd mht medisiner. 0 Siter
Gondor Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 Jeg sendte ham en sms i natt og håper han ringer eller evnt svarer meg med en sms. Han er veldig vanskelig å få tak i per telefon men er generelt flink til å svare på sms. 0 Siter
Gondor Skrevet 21. august 2015 Forfatter Skrevet 21. august 2015 Jeg fikk svar av Tanum. Han sa jeg skulle ta en ekstra Fluanxol for myk landing. Nå føler jeg meg trygg. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.