Gå til innhold

Uflaks med medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde truxal denne uka pga angst og mistet jo bevisstheten omtrent av to piller 15 mg...klarte ikke holde øynene åpne i flere timer.Vil øke dosen igjen på efexor men serumkonsentratet eller hva det heter var for høyt.Hva gjør jeg nå da ? Kan og vil ikke ta beroligende og blir manisk av strattera og nervøs av ritalin ( tror det var ritalin som har gjort mg ekstra engstelig de siste dagene ) . Finnes det ingen meds som faktisk kan fungere i mitt tilfelle... Hva gjør fagfolk med slike pasienter som har prøvd det meste ? Føler jeg gir psykiateren min en hodepine av alle disse utfordringene mine og meds som ikke fungerer. Efexor et det eneste som faktisk har hjulpet på både angst og depresjon men kroppen avviser den jo omtrent...Uflaks.

Skrevet

Jeg skjønner IKKE hvorfor fagfolk, prakker gammel høydosenevroleptika på folk. Jeg kjenner ikke mange som får angstdempende effekt av truxal, nozinan og den gjengen med gamle elefantsleggemedisiner. Første gang jeg fikk nozinan, det var en av de værste døgnene i mitt liv... Seriøst, jeg forstår ikke hvordan man venter att slike medisiner skal gjøre en pasient mindre angsfyllt, kanskje vedkommende blir roligere, fordi vedkommende blir stille og svimete. Ikke vet jeg..

Skrevet

Er ganske enig i det du sier.  Dumt at forskere og legemiddelindustrien ikke har klart å komme opp med noe bedre med tiden.

Det eneste jeg ikke har prøvd er buspar og lignende men kan ikke si jeg har den største troen på dem heller men man vet aldri før man har prøvd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...