Gå til innhold

Er det dette som er "livet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er sånn er det litt trist ihvertfall.

Skrevet

Tja. De som har rikt sosialt liv mener vi er heldige som slipper. Så hvem vet.

Skrevet

Ja, dette er livet, men ekspertene sier at man kan gjøre det man vil ut av det. Ikke vet jeg. Tror ikke jeg er helt enig i det.

Skrevet

Litt trist er det jo når livet preges av sykdom. 

Skrevet

Ja, dette er livet, men ekspertene sier at man kan gjøre det man vil ut av det.

Hvilke eksperter? Ekspertisen er som regel uenige. :)

Skrevet (endret)

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet.

(Stig Johansson)

Endret av Xtra
Skrevet

Folk som er normale og velfungerende produktive samfunnsborgere aner ikke hvor heldige de er.

Skrevet

Hvilke eksperter? Ekspertisen er som regel uenige. :)

De selvutnevnte verdensmesterene

Skrevet

De selvutnevnte verdensmesterene

Eksempler?

Skrevet

Eksempler?

Jeg vil helst ikke nevne navn, da blir det bare bråk ;)

Skrevet

Jeg vil helst ikke nevne navn, da blir det bare bråk ;)

Men du hintet, slik at de det gjelder vet hvem de er? ;)

Skrevet

De som har rikt sosialt liv mener vi er heldige som slipper.

?
Skrevet

?

Nei nå må du utbrodere spørsmålet litt, altså... :)

Skrevet

Men du hintet, slik at de det gjelder vet hvem de er? ;)

Nei, det vil jeg vel ikke si. Ingen vet hvem jeg tenker på. Kanskje er det noen jeg kjenner personlig, kanskje noen på dol, kanskje noen helt andre. Det er det ingen som vet. Kanskje det faktisk er både noen på dol og noen jeg kjenner? Men om de forstår eller ikke spiller liten rolle, det er forskjell på det og på å nevne navn ;)

Skrevet (endret)

Tja. De som har rikt sosialt liv mener vi er heldige som slipper. Så hvem vet.

Du sier så mye rart - hva mener du med dette? Vi som har et rikt sosialt liv har jo valgt å ha det - hvorfor skulle vi mene at de som slipper er heldige?

Endret av Kayia
Skrevet

Du sier så mye rart - hva mener du med dette? Vi som har et rikt sosialt liv har jo valgt å ha det - hvorfor skulle vi mene at de som slipper er heldige?

Hei!

Jeg er enig i det,

Min mann ville ikke unnvært noe av sitt sosiale liv,

men han respekterer meg for å ikke kjenne det som han, men selv er alt fra en fest eller en middag med gode venner noe som gir han overskudd til hverdagen.

Skrevet

Hei!

Jeg er enig i det,

Min mann ville ikke unnvært noe av sitt sosiale liv,

men han respekterer meg for å ikke kjenne det som han, men selv er alt fra en fest eller en middag med gode venner noe som gir han overskudd til hverdagen.

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Det var da ikke snakk om hvorvidt man respekterer andres ulike preferanser, men rett og slett hvorvidt man liker sine egne eller ikke? Min kommentar var iallefall rettet mot Psykopoms utsagn om at vi med et rikt sosialt liv misunner de som ikke har det - noe jeg syns er rart å si. Hadde vi ønsket et begrenset sosialt liv hadde vi vel begrenset vår sosiale omgang vil jeg tro?

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Det var da ikke snakk om hvorvidt man respekterer andres ulike preferanser, men rett og slett hvorvidt man liker sine egne eller ikke? Min kommentar var iallefall rettet mot Psykopoms utsagn om at vi med et rikt sosialt liv misunner de som ikke har det - noe jeg syns er rart å si. Hadde vi ønsket et begrenset sosialt liv hadde vi vel begrenset vår sosiale omgang vil jeg tro?

Hei!

Det var det jeg tenkte på, dvs at han/ du m.fl ønsker deres sosiale liv, og at det ikke er noe dere vil unnvære.

Fordi jeg erfarer dette "via min mann" vet jeg, fordi jeg får det så nært, at han gleder seg stort over det sosiale, og det alle vennene gir han.

Håper det ble klarere? :huh:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...