Gjest Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 Hei , hadde et spm angående Concerta Vs ritalin ...OG jeg setter alltid pris på svar ( fra alle men da helst en fagperson ). Har fått svar på en del av det jeg lurer på i sted og har kun spm til om ADHD medisiner . Synes det er greit å høre fra mer enn kun en fagperson. 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 23. august 2015 Skrevet 23. august 2015 Jeg merker stor forskjell på Ritalin og Concerta. Ritalin fungerer jeg på, concerta er jeg ikke meg selv på og kan oppleve ekstrem flathet i humøret, en fjernhet til verden rundt og meg selv som er veldig ubehagelig. Det er et hav av forskjell på de to, ihvertfall for meg personlig. Har forsøkt alle mulige doseringer på begge. Bruker Ritalin tabletter nå, men synes fortsatt jeg har litt for mange bivirkninger. Vurderer psykiater for å forhøre meg om Elvanse eller metamina i høst:-) 0 Siter
Gjest Skrevet 26. august 2015 Skrevet 26. august 2015 Jeg merker stor forskjell på Ritalin og Concerta. Ritalin fungerer jeg på, concerta er jeg ikke meg selv på og kan oppleve ekstrem flathet i humøret, en fjernhet til verden rundt og meg selv som er veldig ubehagelig. Det er et hav av forskjell på de to, ihvertfall for meg personlig. Har forsøkt alle mulige doseringer på begge. Bruker Ritalin tabletter nå, men synes fortsatt jeg har litt for mange bivirkninger. Vurderer psykiater for å forhøre meg om Elvanse eller metamina i høst:-) Det var uventet at en kan reagere så forskjellig på så like medisiner, men har merket meg at flere reagerer veldig forskjellig på ulike medisiner. Vet ikke enda om jeg foretrekker ritalin tabletter eller depot kapsler. Har aldri hørt om medisinene Elvanse og metamina... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.