vegrr Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Hei! vært på en lang 3dagers med mye alkohol, følte meg litt dårlig i kroppen tidelig på lørdagsmorgen, men det stoppet ikke meg.. Men når jeg våknet idag(søndag) var jeg ekstremt snørrete, en verk overalt i kroppen og en liten feber! Halsen er ikke noe galt med.. Aldri opplevd noe lignende, føler meg bare helt ør og "syk".. Skal ut å reise på Tirsdagsmorning! Så hadde vært greit å få alt av informasjon og kjerringtriks! 0 Siter
vegrr Skrevet 24. august 2015 Forfatter Skrevet 24. august 2015 Og nei, er ikke fyllesyk;) 19år! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Hei! vært på en lang 3dagers med mye alkohol, følte meg litt dårlig i kroppen tidelig på lørdagsmorgen, men det stoppet ikke meg.. Men når jeg våknet idag(søndag) var jeg ekstremt snørrete, en verk overalt i kroppen og en liten feber! Halsen er ikke noe galt med.. Aldri opplevd noe lignende, føler meg bare helt ør og "syk".. Skal ut å reise på Tirsdagsmorning! Så hadde vært greit å få alt av informasjon og kjerringtriks! Ikke drekk! Anonymous poster hash: 2a9c2...3f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Og det går ikke noe influenza nå. Enten er det forkjølelse, eller fyllesjuke. Anonymous poster hash: 2a9c2...3f9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.