Gå til innhold

Når folk smiler og ler, av deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor skulle andre smile og le av meg... tror folk flest er hyggelige jeg, særlig om de smiler =)

Det er mange drittsekker der ute som nyter å plage andre.

Skrevet

Det er mange drittsekker der ute som nyter å plage andre.

ER DET???? :/

Gjest Gargamel
Skrevet

Det er kanskje ikke noen snarvei til å bli kjekk og slank, men det går vel an å være velpleid når man går ut. Gre håret, ha rene klær, lukke smekken etc.

Det er populært å si at man ikke skal bry seg om hva fremmede tenker. Mange bryr seg nok alt for mye om det, men det er vel naturlig å bry seg litt? Jeg er ikke komfortabel med å gå på butikken med fett, bustete hår eller utsølte klær. Jeg får fort en følelse av at folk glor, selv om de fleste neppe bryr seg så mye.

Skrevet

Det er kanskje ikke noen snarvei til å bli kjekk og slank, men det går vel an å være velpleid når man går ut. Gre håret, ha rene klær, lukke smekken etc.

Er det noen skjulte antydninger her?

Skrevet

Ja, og da er man vel syk da - og dermed ikke noe problem om man mottar trygd?

Hvorfor tror du at slabbedask er meg? Han er en egen person, et selvstendig individ, ikke en puppet i big pharma's forretningsstrategi.

Gjest Gargamel
Skrevet

Er det noen skjulte antydninger her?

Jeg vet ikke hvordan du ser ut, så jeg har ikke noe å antyde om deg. Psychopomp nevnte "fet og ustelt". Da tenkte jeg at det kanskje er like greit å føle litt ubehag ved å gå ustelt ute blant folk.

Skrevet

Hvorfor tror du at slabbedask er meg? Han er en egen person, et selvstendig individ, ikke en puppet i big pharma's forretningsstrategi.

Har da vel aldri trodd at slabbedask er deg jeg...

Skrevet

Ja jeg syns det er fint hvis  folk smiler å ler av meg. Men, det er et lite men her.

Skrevet

Hvordan skal man vite om folk bare er hyggelige eller ler av deg?

Når folk som går/kjører forbi på veien gliser veldig, er det fordi man ser rar ut?

Når folk i kassa på butikken smiler så veldig overdrevent til deg, er det forbi man er bustete på håret, har smekken åpen eller er det noe annet rart med deg?

Dette er ikke lett. Kanskje best å gå ut etter at det har blitt mørkt. Men på butikken må man jo.

Jeg tenker at svar på dette får man kun ved å spørre hver enkelt som smiler/gliser i ulike sammenhenger.I og med at svarene vil variere og de aller fleste vil svare noe som ikke omhandler én selv tenker jeg at man har det best om man slutter å stille seg selv håpløse spørsmål og bare er opptatt av seg og sitt når man er ute blant folk. Selvfølgelig kan du sende et smil hit eller dit selv, eller kanskje du skulle la det være med tanke på hva du selv klarer å tenke/tillegge et smil ;)

Anonymous poster hash: d5a16...fe2

Skrevet

Av hvilken grunn har folk grunn til smile  å le av deg, mener du ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...