missmas Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Brukte 83*2 før, nå 125*2 og nå er det blitt for lite også Er deprimert som det, menn klarer gå på jobb. Bare sover resten av dagen og natta Litiumspeil var litt for lavt sist men det skulle kontrollereres en gang til Men kjenner jo det er for lavt på kroppen Trodde ikke litium var sånn men er vel en grunn til at det kontrolleres ofte Flere har det sånn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Brukte 83*2 før, nå 125*2 og nå er det blitt for lite også Er deprimert som det, menn klarer gå på jobb. Bare sover resten av dagen og natta Litiumspeil var litt for lavt sist men det skulle kontrollereres en gang til Men kjenner jo det er for lavt på kroppen Trodde ikke litium var sånn men er vel en grunn til at det kontrolleres ofte Flere har det sånn? Jeg brukte 42x3 og må nå bruke 42x4. Jeg har lurt på om kroppen venner seg til lithium og derfor ikke tar opp så mye. Anonymous poster hash: 14f1f...143 0 Siter
missmas Skrevet 25. august 2015 Forfatter Skrevet 25. august 2015 Jeg brukte 42x3 og må nå bruke 42x4. Jeg har lurt på om kroppen venner seg til lithium og derfor ikke tar opp så mye.Anonymous poster hash: 14f1f...143 Virker som alle bruker lave doser i forhold til meg men så har jeg brukt litium i 13 år da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Virker som alle bruker lave doser i forhold til meg men så har jeg brukt litium i 13 år da Det er hvor mye kroppen tar opp som har betydning. Sist jeg var hos psykiateren spurte jeg om jeg ikke brukte vel mye medisiner. Jeg tar 4 tabletter med lithium, 1 wellbutrin, 1 fluoksetin, 2 levaxin og 1 lipitor. Det blir 9 tabletter jeg tar hver dag, og det bekymrer meg. Men psykiateren prøvde å korte antall inn med at hvis jeg tok 83 mg lithium morgen og kveld ville det bli 2 tabletter. Med tiden vil kanskje virkestoffene i wellbutrin og fluoksetin være i samme tablett. Samme mengde levaxin kunne jeg fått i en tablett. Det ville blitt samlet døgndose på 5 tabletter. Jeg fikk noe å tenke på etterpå. Og det hele handler vel om hvor mye kroppen trenger for å ta opp nok til å holde oss friske. Men jeg forstår hvordan du tenker og har mange slike tanker selv. Anonymous poster hash: 14f1f...143 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Da jeg gikk på Lithium måtte jeg også øke dosen etterhvert. fra 42 x 2 til 83+124,5. Dette skjedde over noen år. Min erfaring er at Lithium ikke fungerer fullt så godt som antidepressiva som antimani. Anonymous poster hash: cc468...04c 0 Siter
missmas Skrevet 25. august 2015 Forfatter Skrevet 25. august 2015 Da jeg gikk på Lithium måtte jeg også øke dosen etterhvert. fra 42 x 2 til 83+124,5. Dette skjedde over noen år. Min erfaring er at Lithium ikke fungerer fullt så godt som antidepressiva som antimani.Anonymous poster hash: cc468...04c Har motsatt erfaring 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Fluanxol, Seroquel, Fluoxetin. De sa jeg ikke hadde Bipolar lidelse lenger. Enda jeg har hatt innleggelse pga (hypo?)mani under frivillig tvang Anonymous poster hash: cc468...04c 0 Siter
missmas Skrevet 25. august 2015 Forfatter Skrevet 25. august 2015 Fluanxol, Seroquel, Fluoxetin. De sa jeg ikke hadde Bipolar lidelse lenger. Enda jeg har hatt innleggelse pga (hypo?)mani under frivillig tvang Anonymous poster hash: cc468...04c jeg ville klaga 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.