AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Jeg har vært ganske bra over flere måneder, men i dag har jeg hatt en veldig dårlig dag. Jeg får angst for å bli syk igjen. Det er ingen ytre årsak for at dagen ble slik. Det er bare noe som skjer inni meg. Jeg får sterk trang til å bli destruktiv. Jeg blir veldig urolig og irritabel inni meg. Men jeg bruker all min energi til å oppføre meg som normalt. Prøver å få gjort ting i huset. Men jeg er sliten av meg selv og livet. Jeg har hatt mye følelsesmessige påkjenninger i senere tid, og mulig dagen ble slik pga at jeg nå endelig skulle få en avslappende dag til å gjøre det jeg ønsket, og tenke minst mulig. Hva er det som skjer med meg? Jeg er redd for å bli syk igjen, men håper det bare er en dårlig dag. Anonymous poster hash: cc0b7...70b 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Jeg skjønner at du er redd for å bli syk igjen, men det kan som du skriver hende at det kun er en dårlig dag. Noen dager er bare generelt elendige.. Jeg håper morgendagen din blir bedre 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Jeg skjønner at du er redd for å bli syk igjen, men det kan som du skriver hende at det kun er en dårlig dag. Noen dager er bare generelt elendige.. Jeg håper morgendagen din blir bedre Jeg håper det. Men erfaringene mine sier at det ikke alltid er det. Anonymous poster hash: cc0b7...70b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 Skrevet 25. august 2015 Jeg har slitt med sterk selvskadingstrang i hele dag. Noe jeg har hatt lite av i senere tid. Derfor er jeg redd det er mer enn bare en vanlig dårlig dag.Anonymous poster hash: cc0b7...70b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Det går greit. Tror ikke det var en ny sykdomsperiode. Men det har vært mye som har skjedd rundt meg nå. Når jeg da får en rolig dag innimellom så takler ikke kroppen det. Det blir veldig urolig og det blir lett en følelsesmessig berg og dalbane. Jeg lurer litt på om dette er et område vi mennesker er forskjellige på. Om det hos enkelte regulerer seg bedre i forhold til hvilke livssitusjon en er i. Anonymous poster hash: cc0b7...70b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.