missmas Skrevet 26. august 2015 Skrevet 26. august 2015 siden jeg fikk abilify tabletter har jeg slitt med oppkast når jeg pusser tennene nå går jeg på abilify injeksjon og for første gang på lenge slapp jeg ta tablettene idag. merkelig nok måtte jeg pusse tennene (kvier meg veldig for å gjøre det av forståelig grunner), men jeg kasta ikke opp denne gangen! HURRA 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. august 2015 Skrevet 26. august 2015 siden jeg fikk abilify tabletter har jeg slitt med oppkast når jeg pusser tennene nå går jeg på abilify injeksjon og for første gang på lenge slapp jeg ta tablettene idag. merkelig nok måtte jeg pusse tennene (kvier meg veldig for å gjøre det av forståelig grunner), men jeg kasta ikke opp denne gangen! HURRA Sånn plutselig over natten? 0 Siter
missmas Skrevet 26. august 2015 Forfatter Skrevet 26. august 2015 Sånn plutselig over natten? Sånn plutselig over natten? Sånn plutselig over natten? yes, da jeg ikke måtte ta tablettene mer fordi det er nok abilify i blodet fra sprøyten. håper det vedvarer! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2015 Skrevet 26. august 2015 Nok et godt argument for depot :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.