AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Av og til glemmer jeg at livet er kort - jeg tar det for gitt og kaster bort verdifull tid. All tid mens man lever er jo egentlig verdifull med tanke på hvor kort livet er - selv når det er/gjør vondt osv (det å ha vondt er jo en del av livet det også). Det handler vel om å gjøre det beste utav den korte tiden man faktisk har? Jeg tror også at dersom man vet at man satte pris på livet og gjorde det beste utav det (for alle har vi vel utfordringer, vil jeg tro) - da tror jeg man forsoner seg med å dø også, når den tiden kommer.. Hva tenker dere andre om dette? Anonymous poster hash: 8cc76...e82 1 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Av og til glemmer jeg at livet er kort - jeg tar det for gitt og kaster bort verdifull tid. All tid mens man lever er jo egentlig verdifull med tanke på hvor kort livet er - selv når det er/gjør vondt osv (det å ha vondt er jo en del av livet det også). Det handler vel om å gjøre det beste utav den korte tiden man faktisk har? Jeg tror også at dersom man vet at man satte pris på livet og gjorde det beste utav det (for alle har vi vel utfordringer, vil jeg tro) - da tror jeg man forsoner seg med å dø også, når den tiden kommer.. Hva tenker dere andre om dette?Anonymous poster hash: 8cc76...e82 Jo man må jo gjøre det beste ut av det, syns du skrev et klokt innlegg Livet går fort.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Jo man må jo gjøre det beste ut av det, syns du skrev et klokt innlegg Livet går fort.... Var redd dette var litt teite tanker, så jeg var usikker på om jeg skulle skrive det. Takk for fin tilbakemelding Anonymous poster hash: 8cc76...e82 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Var redd dette var litt teite tanker, så jeg var usikker på om jeg skulle skrive det. Takk for fin tilbakemelding Anonymous poster hash: 8cc76...e82 Nei det var ikke teit i det hele tatt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Jeg tror aldri jeg kommer til å forsone meg med døden, jeg er til det altfor glad i livet. Og det er jeg på tross av at jeg har fått tildelt min dose av vanskeligheter/utfordringer/sykdom og sorg. Jeg er enig med deg i at livet er kort og at det bør fylles med mest mulig av det som gir én glade dager/tanker. Og ved mange utfordringer kan; det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det være noe som er viktig å minne seg selv om for nettopp å ikke kaste bort Anonymous poster hash: 99e9c...a1e 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Av og til glemmer jeg at livet er kort - jeg tar det for gitt og kaster bort verdifull tid. All tid mens man lever er jo egentlig verdifull med tanke på hvor kort livet er - selv når det er/gjør vondt osv (det å ha vondt er jo en del av livet det også). Det handler vel om å gjøre det beste utav den korte tiden man faktisk har? Jeg tror også at dersom man vet at man satte pris på livet og gjorde det beste utav det (for alle har vi vel utfordringer, vil jeg tro) - da tror jeg man forsoner seg med å dø også, når den tiden kommer.. Hva tenker dere andre om dette? Anonymous poster hash: 8cc76...e82 Jeg tror du har rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.