Cilien Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Jeg har begynt på Lamictal igjen etter et års pause. Sist jeg gikk på Lamictal fikk jeg ofte vondt i muskler ved nakken og en del vondt i hodet. Jeg har ellers aldri problemer med nakke eller rygg og sjelden vondt i hodet. Dette var ikke hver dag, men veldig ofte. Jeg fikk henvisning til både fysioterapeut og psykomotorisk fysioterapeut, men hadde det så travelt på jobb at jeg ikke tok meg tid til dette på toppen av avtaler med psykolog, lege og psykiater. Jeg trodde også det kunne skyldes stress. Når jeg sluttet med Lamictal gikk det over av seg selv, så jeg tror det må være disse tablettene. Det står også som en bivirkning at man kan få muskelsmerter. Det er slitsomt og jeg må ta en del Paracet, det er ikke så lett å være i full jobb når man hele tiden har muskelsmerter og vondt hode. Jeg vil nødig slutte på Lamictal siden jeg har blitt så bra av dem - har Bipolar 2, men dette er ikke noe bra heller. Å gå på Paracet hele tiden er vel ikke bra og å gå til fysioterapeut for noe jeg vet skyldes bivirkninger virker også litt merkelig. Det jeg lurer på er om dette kan gå over etter en tid, eller om bivirkninger av medisiner er slik at de varer så lenge medisinene tas? (slik det gjorde sist, men jeg tok dem bare ca 1/2 år). 0 Siter
missmas Skrevet 29. august 2015 Skrevet 29. august 2015 Jeg hadde kvalme og oppkast av lamictal det gikk aldri over Litium er mye bedre bare blir tørst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.