AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 Skrevet 30. august 2015 Fikk tilsnakk av politiet for å gå toppløs offentlig Reiv av meg på overkroppen da en fremmed hetset puppene mine Vet ikke om jeg får bot. De sa ikke noe om det Litium ligger litt lavt sier legen Vet ikke om jeg burde kutte det helt ut så jeg blir skikkelig manisk for å forklare boten til vergen min Er så irritabel og på gråten Fatter ikke hvorfor jeg er så gæern!Anonymous poster hash: 67383...bdf 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2015 Skrevet 30. august 2015 Fikk tilsnakk av politiet for å gå toppløs offentlig Reiv av meg på overkroppen da en fremmed hetset puppene mine Vet ikke om jeg får bot. De sa ikke noe om det Litium ligger litt lavt sier legen Vet ikke om jeg burde kutte det helt ut så jeg blir skikkelig manisk for å forklare boten til vergen min Er så irritabel og på gråten Fatter ikke hvorfor jeg er så gæern!Anonymous poster hash: 67383...bdf Jeg synes du skal fortelle vergen din at du har det vanskelig for tiden, til tross for at det er mye du prøver å få til. Kan du ikke fortelle om episoden og si at du ikke vet om du får bot, slik at du slipper å lure på hva vergen din vil si dersom du skulle få bot? Synes også du skal diskutere med behandler om medisineringen din bør justeres, da du jo ikke har denne typen reaksjoner når sykdommen din er "under kontroll". Trist at det innimellom glipper for deg, men du har jo hatt flere episoder det siste året med forverring. Samtidig så virker det også som du er god på å unngå impulsive handlinger i lange perioder! Jeg håper at du vil få bedre oppfølgning fra dps i tiden som kommer enn du har hatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.