stjernestøv Skrevet 30. august 2015 Skrevet 30. august 2015 Jeg føler meg ofte rar og det prikker i kroppen da, tror du dette er fysisk eller psykisk? Det er der ofte og hemmer meg i hverdagen. Har du råd? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. august 2015 Skrevet 30. august 2015 Jeg tror det er psykisk. Dette er en av sakene du bør lufte for psykiateren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2015 Forfatter Skrevet 30. august 2015 Jeg tror det er psykisk. Dette er en av sakene du bør lufte for psykiateren. Skal gjøre det, men er redd han tror det er fysisk og jeg må til lege. Sykepleieren tror det er fysisk, men kjenner jo det igjen fra jeg har vært dårlig psykisk. Alt blir så uvirkelig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. august 2015 Skrevet 30. august 2015 Skal gjøre det, men er redd han tror det er fysisk og jeg må til lege. Sykepleieren tror det er fysisk, men kjenner jo det igjen fra jeg har vært dårlig psykisk. Alt blir så uvirkelig. Hva er det du ønsker å oppnå: Å slippe å gå til lege, eller å finne ut hva det er? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august 2015 Forfatter Skrevet 31. august 2015 Hva er det du ønsker å oppnå: Å slippe å gå til lege, eller å finne ut hva det er? Å finne ut hva det er selvfølgelig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.