Gå til innhold

Har du lykkes med terapien, og hvordan ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har behandlingen/terapien vært vellykket for deg, og hva har du gjort for det?

Jeg var nærmest dømt til å mislykkes, og har nådd mål jeg trodde var uoppnåelig. Jeg har det bedre og står stødigere enn før. Jeg har fortsatt mål jeg ønsker å oppnå.

Det jeg har gjort for det, er bl. å

- stadig bli bevisst på hva som gjør at jeg sliter og bruke denne bevisstheten aktivt i hverdagen

- tenke meg om, huske og aktivt bruke det behandler og jeg har snakket om

- kontinuerlig jobbet med meg selv og prioritert terapien høyt

- vært åpen for å tolke behandler og andre annerledes selv om det har føltes helt feil - det har åpnet for nye muligheter og dermed en bedre hverdag

- åpnet meg fullstendig i terapien og utfordret følelsene mine

- fulgt behandlers råd

- hoppet i angstfylte situasjoner

-,være bevisst på dette med enten/eller

- vært motivert

-,ha en behandler som har våget å utfordre meg, satt klare grenser samt vært støttende

- tatt på meg ubehag

- erkjent at noen ting må jeg bare akseptere

- skjønt at behandler ikke har noen tryllestav

Det er sikkert mer jeg ikke kommer på i farta.

Det er interessant å høre om andres erfaringer, så jeg håper at andre vil svare. Kanskje noen har nytte av det, det er iallefall det jeg ønsker å oppnå med denne tråden - det er ingen skrytetråd. Så kjør på om du vil dele :)

Anonymous poster hash: 5889e...4c5

Skrevet

Jeg har spurt Admin om de kan være så snill å slette dette. Innlegget kan misforstås, og det var bare noen dumme tanker som jeg burde holdt for meg selv. Nå håper jeg at jeg får dette ønsket oppfylt, og så skal jeg holde meg unna dol.

Anonymous poster hash: 5889e...4c5

Skrevet

Dette er vel en fin tråd ,jeg synes ikke du bør slette den☺

Skrevet

Det er ikke noe gæernt med den tråden. Jeg synes det var en fin oppsummering, ikke minst for deg selv.

Jeg tror det er lurt å reflektere over dette, det hjelper også å få det ned på papir for min del.

Jeg tenker også over hva jeg har "lært" og hvordan jeg kan fortsette å bruke dette for endre tankemønstre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...