Sarameg Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Hei! Jeg bruker Lamictal (og litt Rivotril), men planen er å gå over til Keppra. Dette fordi jeg har søvnproblemer (noe som kan skyldes Lamictal), pluss at jeg ikke er helt anfallsfri på Lamictal (cirka 2-3 anfall årlig). Gikk lenge kun på Lamictal, men fikk så også Rivotril pga søvnproblemene. Noen her som har brukt Keppra? Jeg er litt skeptisk da jeg ser at den kan gi psykiske problemer, sinne, depresjon og angst... Jeg har tidligere slitt med depresjon og blir fort lei meg, er derfor skeptisk til om Keppra kan gjøre det verre. Men; så er det jo ikke alle som får bivirkninger heller? De fleste går det vel bra med? Håper å høre fra dere 0 Siter
Sarameg Skrevet 31. august 2015 Forfatter Skrevet 31. august 2015 Eller Tegretol? Legen sier jeg kan velge å bytte den istedet hvis jeg vil, men jeg er litt bekymret for at bivrkninger står rapportert som vektøkning og hårtap... Planlegger også å bli gravid. Hvordan er det med Tegretol eller Keppra, er det skadelig under graviditet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Dytter på denne, ingen som kan svare meg? Erfaringer med tegretol? Hva sier du, NHD? Jeg sliter altså både med kroniske søvnproblemer og epilepsi... Anonymous poster hash: a28f7...eca 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Jeg har meget liten erfaring med Keppra. Jeg har aldri gitt det til noen. Jeg har tatt det bort hos noen som har hatt bivirkninger. Men her skal en huske seleksjonen: De som har det bra på Keppra, kommer ikke til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.