Gå til innhold

må holde ut en uke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

for om en uke har jeg time på DPS

i mellotmiden har jeg lyst å pælme i stykker alt i leiligheten min, men gjør det ikke, og skrive avskjedsbrev, begynner på det.

bare gråter og er irritabel. prøvde spise en pizza,klarte ikke halvparten en gang. alt jeg bryr meg om er å drikke brus, for jeg er så forferdelig tørst. livet consumes av å drikke brus. Livet er bare vondt å leve.

Anonymous poster hash: 11145...b58
Skrevet

for om en uke har jeg time på DPS i mellotmiden har jeg lyst å pælme i stykker alt i leiligheten min, men gjør det ikke, og skrive avskjedsbrev, begynner på det.bare gråter og er irritabel. prøvde spise en pizza,klarte ikke halvparten en gang. alt jeg bryr meg om er å drikke brus, for jeg er så forferdelig tørst. livet consumes av å drikke brus. Livet er bare vondt å leve. Anonymous poster hash: 11145...b58

Huffda, ikke godt å ha det sånn. Kan du prøve å gå en tur ut istedet for å sitte inne og tenke? Jeg har vært deprimert selv og vet hvor vondt det kan gjøre.

Anonymous poster hash: 6a456...755

Skrevet

ORKER IKKE DETTE

Skrevet

i mellotmiden har jeg lyst å pælme i stykker alt i leiligheten min, men gjør det ikke, og skrive avskjedsbrev, begynner på det.

bare gråter og er irritabel. prøvde spise en pizza,klarte ikke halvparten en gang. alt jeg bryr meg om er å drikke brus, for jeg er så forferdelig tørst. livet consumes av å drikke brus. Livet er bare vondt å leve.

Høres ikke greit ut nei, har dessverre ingen råd. 

Skrevet

Jeg synes du skal ta kontakt med helsepersonell så raskt som mulig for å få stoppet denne utviklingen. Ring enten til dps eller fastlegen i morgen.

Skrevet

Hva vil dps kunne hjelpe deg med om en uke da? Som gjør at det liksom blir mindre vondt å leve?

Anonymous poster hash: 0982c...82f

Skrevet

Hva vil dps kunne hjelpe deg med om en uke da? Som gjør at det liksom blir mindre vondt å leve?

Blant annet justering av medisiner.

Skrevet

Blant annet justering av medisiner.

Ja, men det kan jo fastlegen gjøre like så godt.

Skrevet

Ja, men det kan jo fastlegen gjøre like så godt.

Pussig påstand at fastleger skal være like gode på å medisinere psykiske lidelser som psykiatere.

Skrevet

Pussig påstand at fastleger skal være like gode på å medisinere psykiske lidelser som psykiatere.

Ja, men dem trenger ikke være så utrolig gode, viss alternativet er å dø, så er det vel bedre for ts å dra til fastlegen imorgen, enn å dra til dps om en uke??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...