AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Jeg har bipolar 1 og litium ligger trolig for lavt, får ikke økt før om en uke når jeg har time på DPS, og jeg har tegn på en blandet episode: jeg har selvmordstanker, har begynt å skrive på et avskjedsbrev, tanker om å hoppe foran t-banen, jeg er veldig kåt, bruker opp alle pengene mine på mat, fordi jeg kjøpte peppes så klarte jeg ikke halvparten en gang, så drar jeg å kjøper biff, alt det dyre, og vekk er pengene, veldig kåt, men kan ikke tenke meg sex med annet enn meg selv, orker ikke ordne meg eller dusje eller kle meg eller rydde kåken, ser helt bombet ut, men har planer i hodet om hvordan rydde en dag og er veldig irritabel. Kan jeg få beroligende hos fastlegen så jeg holder ut til jeg skal til dps? Jeg kan ikke ta zyprexa desverre pga vektøkning,men jeg tror det ville hjulpet meg nå. Har aldri fått beroligende hos fastlegen før, men jeg må ha NOE! Jeg er i en helt utholdelig livssituasjon pga min hjernes kjemi. Eller har jeg fått en akut personlighetsforstyrrelse? Jeg har ikke den diagnosen, men flashet pupppene mine offentlig og fikk tilsnakk av politiet. Sa jeg bryr meg ikke om jeg får bot, jeg er millionær. Jeg tenkte ikke på at for å bli millionær må jeg selge leilighetene mine først. Anonymous poster hash: f0f1a...bcb 0 Siter
frosken Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Jeg synes du skal ta kontakt med fastlegen snarest. Dersom du bor i Oslo for tiden, så kan du oppsøke Psykiatrisk legevakt nå i kveld og få råd der. Kanskje du kan få noe ekstra abilify eller annet AP enn Zyprexa. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Ja, du kan så absolutt få beroligende. For å "ta" en begynnende mani, kan en få nesten hva som helst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Nå får jeg ikke sove, for tankene mine er for store. Har lyst å slutte i jobben og reise til utlandet og møte en gutt. Kan man få hurtigvirkende abilifysprøyte selv om man tar abilify maintena? eller kanskje det er nok med en stilnoct. jeg prøver det. jeg rekker ikke legen i morgen for jeg skal til tannlegen, men på onsdag skal jeg prøve få en time. Da vil jeg ta gu også celleprøve og sjekke om jeg har klamydia. håper jeg får time raskt. de reklamerer med at man får time raskt. Anonymous poster hash: f0f1a...bcb 0 Siter
missmas Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 truxsal gir restless legs må få noe mot det også da iaååfall 0 Siter
missmas Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 spennende å se seg selv i speilet etter inntak av stilnoct 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 og så har man endelig time hos lege, mens alt har roet seg!!! da blir det lett å forklare seg gitt! Anonymous poster hash: f0f1a...bcb 0 Siter
frosken Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Fortell legen om hvordan den siste uka har vært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.