TC74 Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Sliter med å sove, gjort det i flere år. Brukte kombinasjon surmontil og citalopram og sov veldig godt da jeg tok dette. Tok bare 10 mg Surmontil og 20mg Citalopram. Nå er det kommet nye føringer i Felleskatalogen, der det står at dette kan være farlig. Lurer på om jeg fortsatt kan ta det? Brukte det i ca 6 mnd uten noen nevneverdige bivirkninger. Setter pris på svar, da jeg blir nedstemt av å bruke eksempelvis Stilnoct. Blir også nedstemt av ikke å få sove. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Det har kommet utallige (teoretiske) advarsler som denne. Vi har i tiårsvis behandlet pasienter med medikamenter og kombinasjoner som vi i ettertid får høre kan være farlige. Tatt i betraktning de tusenvis av pasienter, er det merkelig at jeg ikke har hørt om et eneste tilfelle der det har gått galt. Dette minner litt om Gud. Alle har hørt om henne, men ingen har sett henne. Jeg ville ikke vært redd for å fortsette på kombinasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.