AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 r Anonymous poster hash: cb65f...971 Anonymous poster hash: cb65f...971 Anonymous poster hash: cb65f...971 0 Siter
Trine Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Jada, nå er du anonym. Men dette har kanskje ikke noe i psykiatriforumet å gjøre eller? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Jada, nå er du anonym. Men dette har kanskje ikke noe i psykiatriforumet å gjøre eller? Beklager! Det var ganske viktig for meg. Anonymous poster hash: cb65f...971 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Jada, nå er du anonym. Men dette har kanskje ikke noe i psykiatriforumet å gjøre eller? Kan du ikke la det være opp til Admin å evt. kommentere eller slette hvis de mener det skal gjøres? Finnes hyggeligere måter å ta i mote nye brukere på enn dette... Anonymous poster hash: d52e4...120 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 r Anonymous poster hash: cb65f...971 Anonymous poster hash: cb65f...971 Anonymous poster hash: cb65f...971 Hva bety "r"? 0 Siter
Trine Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Beklager! Det var ganske viktig for meg. Anonymous poster hash: cb65f...971 Ikke noe å beklage Jeg skrev det bare fordi det havner så ofte ting på psykiatri som burde vært på meldinger eller åpent forum. 0 Siter
Trine Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Kan du ikke la det være opp til Admin å evt. kommentere eller slette hvis de mener det skal gjøres? Finnes hyggeligere måter å ta i mote nye brukere på enn dette... Anonymous poster hash: d52e4...120 Merkelig hvordan noen (ikke admin) kan kommentere hva som bør postes hvor, mens andre tydeligvis ikke kan det. Jeg kan jo ikke vite om anonym er ny bruker eller ikke. Jeg bare vet at endel irriterer seg over at det postes så mye på psykiatri som ikke har med psykiatri å gjøre. Men jeg kan banne på at hadde noen andre skrevet det jeg skrev så hadde du ikke brydd med å kommentere det. Mens om det var jeg som skrev det anonym skrev så hadde noen garantert kommentert det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Merkelig hvordan noen (ikke admin) kan kommentere hva som bør postes hvor, mens andre tydeligvis ikke kan det. Jeg kan jo ikke vite om anonym er ny bruker eller ikke. Jeg bare vet at endel irriterer seg over at det postes så mye på psykiatri som ikke har med psykiatri å gjøre. Men jeg kan banne på at hadde noen andre skrevet det jeg skrev så hadde du ikke brydd med å kommentere det. Mens om det var jeg som skrev det anonym skrev så hadde noen garantert kommentert det. Skjønner hva du mener. Noen brukere gjør alt galt mens andre gjør aldri noe galt virke det som. Er ganske forskjellsbehandling. Jeg støtter deg. Anonymous poster hash: ba652...426 0 Siter
Trine Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Skjønner hva du mener. Noen brukere gjør alt galt mens andre gjør aldri noe galt virke det som. Er ganske forskjellsbehandling. Jeg støtter deg. Anonymous poster hash: ba652...426 Hmm...tusen takk Er jo godt det ikke bare er jeg som ser det og jammen føltes det godt å få litt støtte, det satte jeg pris på. Det er veldig forskjellsbehandling her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.