Gå til innhold

piller mot at man er for kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan en dame få piller mot at hun er for kåt som ledd i en bipolar lideilse?

Anonymous poster hash: 69ab5...e0e
Skrevet

Jeg hører at en "trippel dose SSRI" skal være bra for det, men sannsynligvis ikke når du er bipolar.

Anonymous poster hash: 37f15...8d8
Skrevet

Bipolar og ssri er nok ikke lurt nei..

Anonymous poster hash: da8b1...d5a
Skrevet

dro til tannlegen, fikk et prisoverslag på 30.000 kr.

det fikk meg ned på landjorda igjen.

Skrevet

Ja, man kan miste lysten av mindre summer enn det...

Anonymous poster hash: da8b1...d5a
Skrevet

Men nå er jeg kåt igjen.

FAEN

Skrevet

Men nå er jeg kåt igjen.

FAEN

Har du tatt kontakt med lege i dag? Måten du har skrevet på di siste dagene tyder på at du er i ferd med å bli dårlig. Jo fortere du får tatt kontakt med lege, jo fortere kan du få stoppet utviklingen.

Skrevet

Har du tatt kontakt med lege i dag? Måten du har skrevet på di siste dagene tyder på at du er i ferd med å bli dårlig. Jo fortere du får tatt kontakt med lege, jo fortere kan du få stoppet utviklingen.

skal til lege og ta celleprøve i morgen, håper hun har tid å hjelpe meg, orker faen ikke mer

Skrevet

skal til lege og ta celleprøve i morgen, håper hun har tid å hjelpe meg, orker faen ikke mer

Jeg håper virkelig hun kan hjelpe deg, for det høres virkelig ut som du har det vanskelig! Håper du klarer få frem hvor vanskelig du har det nå.

Skrevet

Håper du er ærlig og sier det som det er, du fortjener skikkelig hjelp nå. Lykke til :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En behandler ikke kåtheten, men manien. Det gjøres best med antipsykotika som Zyprexa eller Seroquel evt med tillegg av benzo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...