AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 kan en dame få piller mot at hun er for kåt som ledd i en bipolar lideilse? Anonymous poster hash: 69ab5...e0e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Jeg hører at en "trippel dose SSRI" skal være bra for det, men sannsynligvis ikke når du er bipolar. Anonymous poster hash: 37f15...8d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Bipolar og ssri er nok ikke lurt nei.. Anonymous poster hash: da8b1...d5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 dro til tannlegen, fikk et prisoverslag på 30.000 kr. det fikk meg ned på landjorda igjen. Anonymous poster hash: 69ab5...e0e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Ja, man kan miste lysten av mindre summer enn det... Anonymous poster hash: da8b1...d5a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Men nå er jeg kåt igjen. FAEN Anonymous poster hash: 69ab5...e0e 0 Siter
frosken Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Men nå er jeg kåt igjen. FAEN Anonymous poster hash: 69ab5...e0e Har du tatt kontakt med lege i dag? Måten du har skrevet på di siste dagene tyder på at du er i ferd med å bli dårlig. Jo fortere du får tatt kontakt med lege, jo fortere kan du få stoppet utviklingen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Har du tatt kontakt med lege i dag? Måten du har skrevet på di siste dagene tyder på at du er i ferd med å bli dårlig. Jo fortere du får tatt kontakt med lege, jo fortere kan du få stoppet utviklingen. skal til lege og ta celleprøve i morgen, håper hun har tid å hjelpe meg, orker faen ikke mer Anonymous poster hash: 69ab5...e0e 0 Siter
umakenverdt Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 skal til lege og ta celleprøve i morgen, håper hun har tid å hjelpe meg, orker faen ikke mer Jeg håper virkelig hun kan hjelpe deg, for det høres virkelig ut som du har det vanskelig! Håper du klarer få frem hvor vanskelig du har det nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 skal til lege og ta celleprøve i morgen, håper hun har tid å hjelpe meg, orker faen ikke mer Anonymous poster hash: 69ab5...e0e Håper du er ærlig og sier det som det er, du fortjener skikkelig hjelp nå. Lykke til 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 En behandler ikke kåtheten, men manien. Det gjøres best med antipsykotika som Zyprexa eller Seroquel evt med tillegg av benzo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.