AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Jeg lurer på om det er mulig å trene seg opp igjen, etter å ha blitt sløv. Jeg var skolelys som barn, men nå husker jeg nesten ikke noe matte.Hva er gode oppgaver? begynne med mattepensummet til vg? Lese mer? Skårer høyt på verbale ferdigheter og visuell kognisjon, men dårlig i resten. Spessielt dårlig i Eksekutive funksjoner... Som var lav-område. Anonymous poster hash: 01d4b...8e2 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Det er i noen grad mulig å trene opp kognitive funksjoner. Det er i større grad mulig å lære seg teknikker for å kompensere for reduksjonen. Spør din behandler/din behandlende avdeling om slike program. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Takker for svar. Leste kognitiv utredning i dag, og selvtillitten fikk en knekk. Det er gammelt, og jeg var kanskje litt lite motivivert. Nå har jeg begynt å løse oppgaver på matematikk.org. Anonymous poster hash: 01d4b...8e2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.