stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Jeg ringte legesenteret men fikk tre tall. 5,0, 88,6 og total risperidon 93,6. Er dette bra? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Det oppgis et meget vidt referanseområde på 20-120. 93,6 er fint inne i dette området. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Det oppgis et meget vidt referanseområde på 20-120. 93,6 er fint inne i dette området. Ok, takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Men psykiateren mente serumet lå for høyt? Så jeg skal trappe ned til 3 mg risperdal. Så skal jeg begynne på fluoxetin, og få seroquel de kveldene jeg ikke får sove. Blir spennende å se hva fluoxetin kan gjøre for meg, han mente også at rarheten var psykisk. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Men jeg fikk kopien av seroquel, det var jo dem jeg ble så rar av. Men de hadde byttet produsent nå og hadde andre stoffer i seg, stemmer det da? Hvis det er andre stoffer er det vel ikke det samme som seroquel? 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 (endret) Men jeg fikk kopien av seroquel, det var jo dem jeg ble så rar av. Men de hadde byttet produsent nå og hadde andre stoffer i seg, stemmer det da? Hvis det er andre stoffer er det vel ikke det samme som seroquel? Det skal være det samme i prinsippet, men kopipreparatet er neppe 100% identisk. Syntes du skal be legen skrive "ikke generisk bytte" på resepten så du får originalen. Endret 2. september 2015 av slabbedask 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Det skal være det samme i prinsippet, men kopipreparatet er neppe 100% identisk. Syntes du skal be legen skrive "ikke generisk bytte" på respekten så du får originalen. Ja det var det legen gjorde, men ikke psykiateren. Sa jo jeg ville ha seroquel og ikke kopien Men nå får jeg vel prøve den da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Ja det var det legen gjorde, men ikke psykiateren. Sa jo jeg ville ha seroquel og ikke kopien Men nå får jeg vel prøve den da. Du kan jo "klage" og få ny resept. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Du kan jo "klage" og få ny resept. Skal ikke gjøre meg så vanskelig, men blir jeg rar av dem kan jeg jo ikke ta dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Men jeg fikk kopien av seroquel, det var jo dem jeg ble så rar av. Men de hadde byttet produsent nå og hadde andre stoffer i seg, stemmer det da? Hvis det er andre stoffer er det vel ikke det samme som seroquel? Jeg får alltid ulike kopipreparater av Seroquel, og jeg merker ingen forskjell. Anonymous poster hash: d5c7e...541 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Jeg får alltid ulike kopipreparater av Seroquel, og jeg merker ingen forskjell. Anonymous poster hash: d5c7e...541 Ok, jeg har merket forskjell tidligere. Får prøve på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.