stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Til dere som tar det for søvn når tar dere det? Psykiateren sa i dag at jeg skulle ta det to timer før jeg skulle sove, men er ikke det for tidlig? Har alltid tatt det rett før jeg legger meg jeg. Tar det virkelig to timer før det virker? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Det må hver enkelt prøve ut på seg selv. Det er i hvert fall ikke en medisin som skal tas "på sengekanten". 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Det må hver enkelt prøve ut på seg selv. Det er i hvert fall ikke en medisin som skal tas "på sengekanten". Ok, får ta det litt før da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Ok, får ta det litt før da. Jeg tar alltid en time før planlagt innsovning. Anonymous poster hash: f2bf0...a75 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.