AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Har bipolar 2 og tar Lamictal og en stor dose AP medisin pga det. I går fikk jeg en trasig nyhet som kommer til å påvirke meg og min familie i stor grad. I natt sov jeg lite og dårlig. I dag har jeg vært full av energi og gjort masse. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bli trøtt i kveld heller og sove noe særlig.. Kan dette være oppstemthet? Kan den triste nyheten i går ha utløst det?Hva bør jeg gjøre? Går ikke til psykiatrisk behandling. Legekontoret jeg går til holder stengt i morgen. Anonymkode: ad90a...fc4 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Til dere som styrer i Dol : Dette innlegget har dere sendt til min gmailkonto . Hvorfor ?Vær vennlig og ikke send meg flere innlegg. Jeg ønsker ikke at viktige mailier skal druknes i innlegg fra dol.På forhånd tusen takk :-) 0 Siter
Hildeadmin Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Til dere som styrer i Dol : Dette innlegget har dere sendt til min gmailkonto . Hvorfor ?Vær vennlig og ikke send meg flere innlegg. Jeg ønsker ikke at viktige mailier skal druknes i innlegg fra dol.På forhånd tusen takk :-) Hei,jeg har endret varslingsinnstillingene for kontoen din nå. Si fra hvis det mot formodning ikke skulle hjelpe. mvhHilde - administrator 0 Siter
mxxmas Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 er sikkert det at du fikk lite søvn, som utløste det. 0 Siter
mxxmas Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 jeg ble manisk en gang bare av en flyreise, fordi det ble lite søvn pga reisen 0 Siter
mxxmas Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Jeg ble så oppstemt at jeg holdt på å le meg i hjel og eksplodere av ekstase og fikk raseriutbrudd mot hotellansatte 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Ja, det kan komme så raskt. Sørg for søvn. På kort sikt er type medisin uvesentlig bare du får sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.