Gå til innhold

NHD/Kan oppstemmthet komme så brått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bipolar 2 og tar Lamictal og en stor dose AP medisin pga det. I går fikk jeg en trasig nyhet som kommer til å påvirke meg og min familie i stor grad. I natt sov jeg lite og dårlig. I dag har jeg vært full av energi og gjort masse. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bli trøtt i kveld heller og sove noe særlig.. Kan dette være oppstemthet? Kan den triste nyheten i går ha utløst det?

Hva bør jeg gjøre? Går ikke til psykiatrisk behandling. Legekontoret jeg går til holder stengt i morgen.

Anonymkode: ad90a...fc4

Nicklusheletida
Skrevet

Til dere som styrer i Dol : Dette innlegget har dere sendt til min gmailkonto . Hvorfor ?

Vær vennlig og ikke send meg flere innlegg. Jeg ønsker ikke at viktige mailier skal druknes i innlegg fra dol.

På forhånd tusen takk :-)

Skrevet

Til dere som styrer i Dol : Dette innlegget har dere sendt til min gmailkonto . Hvorfor ?

Vær vennlig og ikke send meg flere innlegg. Jeg ønsker ikke at viktige mailier skal druknes i innlegg fra dol.

På forhånd tusen takk :-)

Hei,

jeg har endret varslingsinnstillingene for kontoen din nå. Si fra hvis det mot formodning ikke skulle hjelpe. :)

mvh

Hilde - administrator

Skrevet

jeg ble manisk en gang bare av en flyreise, fordi det ble lite søvn pga reisen

Skrevet

Jeg ble så oppstemt at jeg holdt på å le meg i hjel og eksplodere av ekstase og fikk raseriutbrudd mot hotellansatte

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det kan komme så raskt.  Sørg for søvn. På kort sikt er type medisin uvesentlig bare du får sove. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...