mxxmas Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Ok, håper du får skikkelig hjelp. eneste tilbudet jeg fikk var beskjed om å ta nytt litiumspeil i morgen.dvs jeg må vente på svaret på de og så vente på å få øke og så vente på virkning.så jeg klikket. virkelig klikket.hun har ringt og sagt jeg bør dra til legevakta og få en vurdering, men hva er vitsen. får bare tilbud om zyprexa.jeg må lære meg takle leve med dette uten piller. så jeg kan gå ned i vekt. bedre å være tynn og gal enn feit og normal. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 eneste tilbudet jeg fikk var beskjed om å ta nytt litiumspeil i morgen.dvs jeg må vente på svaret på de og så vente på å få øke og så vente på virkning.så jeg klikket. virkelig klikket.hun har ringt og sagt jeg bør dra til legevakta og få en vurdering, men hva er vitsen. får bare tilbud om zyprexa.jeg må lære meg takle leve med dette uten piller. så jeg kan gå ned i vekt. bedre å være tynn og gal enn feit og normal.Forstår frustrasjonen rundt vekten, er frustrert selv Ellers syns jeg det var dårlig hjelp du fikk, noe burde skje nå. Du kan jo ikke ha det sånn. Du kan jo prøve å ringe legevakten da. 0 Siter
sunflower Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Hm...hva kjedde nå da...skulle sitere men ble bare rot...just like my head men hadde mani med psykose. Han sov på sofaen ei stund da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.