Gå til innhold

Fluanxol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har slitt med generalisert angst i snart 3 år. Har prøvd cipralex men fikk veldig bivirkninger å måtte opp i så høy dose så måtte da slutte. Har jobbet med meg selv nå å gått jevnlig til psykolog å angsten har blitt hedre å bedre det siste halve året. Men nå er jeg blitt mye verre å ønsker å start opp med medisin. Psykolog å lege foreslo zoloft mens psykriater ville jeg skulle prøve fluanxol i lav dose. Hvilke medisin burde jeg prøve? 

Anonymkode: 5ccc8...f2a

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 5ccc8...f2a

Skrevet (endret)

jeg synes zoloft er bedre for angst enn fluanxol. Det er min erfaring. Også færre bivirkninger på zoloft enn på ett gammeldags Anti-psykotikum.

Endret av Inner self

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...