AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Hei. Har slitt med generalisert angst i snart 3 år. Har prøvd cipralex men fikk veldig bivirkninger å måtte opp i så høy dose så måtte da slutte. Har jobbet med meg selv nå å gått jevnlig til psykolog å angsten har blitt hedre å bedre det siste halve året. Men nå er jeg blitt mye verre å ønsker å start opp med medisin. Psykolog å lege foreslo zoloft mens psykriater ville jeg skulle prøve fluanxol i lav dose. Hvilke medisin burde jeg prøve? Anonymkode: 5ccc8...f2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 5ccc8...f2a 0 Siter
Inner self Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 (endret) jeg synes zoloft er bedre for angst enn fluanxol. Det er min erfaring. Også færre bivirkninger på zoloft enn på ett gammeldags Anti-psykotikum. Endret 5. september 2015 av Inner self 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.