stjernestøv Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Nå har jeg tatt fluoxetin i to dager men merker ingenting, er det to uker det tar før man merker noe? Håper jeg merker noe da i det hele tatt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Med fluoksetin tar det minst to uker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2015 Forfatter Skrevet 4. september 2015 Med fluoksetin tar det minst to uker.Ok, får ha tålmodighet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 Men nå har jeg hodepine, det har vel noe med fluoxetin å gjøre? Det går vel over?Får ikke håpe man får forstoppelse av dem og? Nå har jeg hatt noen dager jeg har fått gått av meg selv, men nå er det stopp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Leter du hele tiden etter noe du mener du kan kalle en bivirkning? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 Leter du hele tiden etter noe du mener du kan kalle en bivirkning?Nei, jeg får symptomer så går jeg ut fra at det er bivirkninger. 0 Siter
Solemnity Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 De fleste symptomer går over rimelig raskt. Ta ibux/paracet for hodepinen en stund, slik at du ikke henger deg opp i det. Forstoppelse har jeg ikke hørt om som en bivirkning for fluoxetin. Har du forsøkt magnesium for forstoppelsen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 De fleste symptomer går over rimelig raskt. Ta ibux/paracet for hodepinen en stund, slik at du ikke henger deg opp i det. Forstoppelse har jeg ikke hørt om som en bivirkning for fluoxetin. Har du forsøkt magnesium for forstoppelsen?Ok, jeg tar magnesium to ganger pr dag, ikke alltid det hjelper sikkert. Det begynte med at jeg tok meg en cider i går, etter det har jeg hatt hodepine. Men mulig det er migrene, har tatt paracet og ibux og relpax nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Ok, jeg tar magnesium to ganger pr dag, ikke alltid det hjelper sikkert. Det begynte med at jeg tok meg en cider i går, etter det har jeg hatt hodepine. Veldig dumt å drikke alkohol når du nettopp har begynt på ny medisin! Anonymkode: de5dd...fe5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 Veldig dumt å drikke alkohol når du nettopp har begynt på ny medisin!Anonymkode: de5dd...fe5Ja skal ikke gjøre det igjen, får heller vente. 0 Siter
ISW Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Fluoxetin gir diare, ikke forstoppelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 Fluoxetin gir diare, ikke forstoppelse.Ok, kunne håpet jeg fikk den bivirkningen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.