Gå til innhold

Fluoxetin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt fluoxetin i to dager men merker ingenting, er det to uker det tar før man merker noe? Håper jeg merker noe da i det hele tatt. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med fluoksetin tar det minst to uker.

Skrevet

Med fluoksetin tar det minst to uker.

Ok, får ha tålmodighet. 

Skrevet

Men nå har jeg hodepine, det har vel noe med fluoxetin å gjøre? Det går vel over?

Får ikke håpe man får forstoppelse av dem og? Nå har jeg hatt noen dager jeg har fått gått av meg selv, men nå er det stopp. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Leter du hele tiden etter noe du mener du kan kalle en bivirkning?

Skrevet

Leter du hele tiden etter noe du mener du kan kalle en bivirkning?

Nei, jeg får symptomer så går jeg ut fra at det er bivirkninger. 

Skrevet

De fleste symptomer går over rimelig raskt. Ta ibux/paracet for hodepinen en stund, slik at du ikke henger deg opp i det. Forstoppelse har jeg ikke hørt om som en bivirkning for fluoxetin. Har du forsøkt magnesium for forstoppelsen?

Skrevet

De fleste symptomer går over rimelig raskt. Ta ibux/paracet for hodepinen en stund, slik at du ikke henger deg opp i det. Forstoppelse har jeg ikke hørt om som en bivirkning for fluoxetin. Har du forsøkt magnesium for forstoppelsen?

Ok, jeg tar magnesium to ganger pr dag, ikke alltid det hjelper sikkert. Det begynte med at jeg tok meg en cider i går, etter det har jeg hatt hodepine. Men mulig det er migrene, har tatt paracet og ibux og relpax nå. 

Skrevet

Ok, jeg tar magnesium to ganger pr dag, ikke alltid det hjelper sikkert. Det begynte med at jeg tok meg en cider i går, etter det har jeg hatt hodepine. 

Veldig dumt å drikke alkohol når du nettopp har begynt på ny medisin!

Anonymkode: de5dd...fe5

Skrevet

Veldig dumt å drikke alkohol når du nettopp har begynt på ny medisin!

Anonymkode: de5dd...fe5

Ja skal ikke gjøre det igjen, får heller vente. 

Skrevet

Fluoxetin gir diare, ikke forstoppelse.

Ok, kunne håpet jeg fikk den bivirkningen da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...