Gå til innhold

Er dette seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://thyroidea.no/?page_id=284

jeg leser om symptomer på lavt stoffskifte, men dette er da helt ekstremt. Her kan vel alle kjenne seg igjen...  Prøvene ligger i grenseland nå, men tsh har vært opp mot 8. 

Anonymkode: 4f08a...549

Skrevet

Jeg ser ikke nytteverdien av denne oppramsingen av alt de mener har sammenheng med lavt stoffskifte. Det er jo i grunnen sånn ca ingenting de ikke ser ut til å mene skyldes stoffskiftet.

Skrevet

Virker som det finnes subkulturer på nettet som forklarer "alt" med lavt stoffskifte og mener at legen tar feil med tanke på både symptomer og behandling.

Det er jeg skeptisk til.

Skrevet

http://thyroidea.no/?page_id=284

jeg leser om symptomer på lavt stoffskifte, men dette er da helt ekstremt. Her kan vel alle kjenne seg igjen...  Prøvene ligger i grenseland nå, men tsh har vært opp mot 8. 

Anonymkode: 4f08a...549

Jeg tror det er viktig å tenke på at de med lavt stoffskifte ikke trenger å ha alle disse symtomene, og heller ikke vil alle med slike symtomer ha lavt stoffskifte.  Men når pasienter er i grenseland eller utenfor referanseområdet samtidig som de har mange av disse symtomene ville jeg tro det er lite å tape på å forsøke medisiner og se om symtomene blir bedre.

Anonymkode: 7b8b0...303

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...